Avatar billede lyden Nybegynder
24. august 2002 - 14:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Guide "2"

Hej..........//

Jeg har brug for "Lidt" assistance.......//
Er der en exxxspert der kan hjælpe?

http://www.eksperten.dk/spm/239098

Lyden//
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. august 2002 - 14:14 #1
Luk det her spm. Det er ikke lovligt at lave "crosslinks"
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. august 2002 - 14:15 #2
Ohh... Sorry. Så ikke at det andet spm var en måned gammel.

Min fejl
Avatar billede vieri Nybegynder
24. august 2002 - 14:36 #3
"Crosslinks" - hmmm.....
Avatar billede lyden Nybegynder
24. august 2002 - 14:52 #4
Øhhbøh.......//

Er der en der kan hjælpe...(bliver formentlig nødvendigt at downloade vizualizeren, med mindre du kénder den)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
24. august 2002 - 16:35 #5
Vil du ikke have min player, og se hvordan den er lavet (den er ganske enkel at "gå til"/ændre) - www.legende.dk/music.html
Avatar billede baitianlong Nybegynder
24. august 2002 - 16:35 #6
hov - jeg glemte //.. (hi hi)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
24. august 2002 - 16:56 #7
DU kan hente en "pakke" her .... http://www.legendenet.dk/misc/player.html
Avatar billede lyden Nybegynder
24. august 2002 - 17:10 #8
Jo....Legende...det vil jeg 100% meget gerne.........// den er smartski.............//

Er det iorden at ændre "lidt" på udseendet samt give den et navn?
(+narratives: made by xxxxxxxxx)

Men jeg vil nu alligevel på det kraftigste anmode en xxxpert om "lidt" assistance, til ovenstående spm. da denne:vizualiseren skal bruges til en anden "funktion". Please.......//

MacVH/Lyden

& Tusinde tak legende
Avatar billede lyden Nybegynder
24. august 2002 - 17:11 #9
Hov der var du ..........kanon......//

& (ho ho)
Avatar billede lyden Nybegynder
25. august 2002 - 10:31 #10
(snakker lige lidt med mig selv)

Hej//

Jeg har downloadet "flashtrack playeren" fra www.flashkit.com - http://www.flashkit.com/movies/Third_Party/Flashtraks/more2.php
""""""standard 8 channel visualizer"""""""""

Jeg har brug for lidt guidens //
1.  hvor/hvordan redigerer/indsætter jeg min egen musikfil.?

Håber der lige er en exxxxxxxxxxxpert der kan overskue det// jeg har absolut brug for den "meterbro".

Måååske der var en der kunne downloade vizualizeren, & gennemskue hvur & hvurdan jeg lægger mit egne "toner" ind til afspilning.
JEG HAR PRØVET....trust me....den afspiller fint, men vizualizeren forsvinder?.......mystefistidadastisk.....//

MacVH/Lyden
Avatar billede lyden Nybegynder
27. august 2002 - 22:45 #11
ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz *____*