Avatar billede oleodder Nybegynder
24. august 2002 - 14:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Half-Life/CS -> Bygge baner / Spray logo

Hej Alle

Har brug for lidt CS viden ?

Spørgsmål 1:
Hvordan definerer man sit eget billede, som man kan bruge som spraylogo ???

Spørgsmål 2:
Her i familien vil vi gerne i gang med at bygge vores egen bane - Hvordan gøres det ? - Er det et specielt program - Hvad for et er det bedste og mest brugervenlige til at gøre det ??

TAK TAK
Avatar billede opturder Nybegynder
24. august 2002 - 14:05 #1
1: Hvad mener du med definere? Men du kan evt. bruger ES-Spray, hvor du kan vælge en masse forskellige. Download det på www.edit-strike.nl
Avatar billede opturder Nybegynder
24. august 2002 - 14:08 #2
Det var et svar ..
Avatar billede paviuz Nybegynder
24. august 2002 - 14:10 #3
http://www.cs4fun.dk/spray.htm
Bare spørg på ICQ 157831584 hvis du får probs...
Avatar billede paviuz Nybegynder
24. august 2002 - 14:13 #4
http://games.jubii.dk/download/cs/Diverse/
nede i bunden står der: Wordlcraft 3.3 download den og gå igang... det tar vist ret lang tid at lave sin egen map!
Avatar billede oleodder Nybegynder
24. august 2002 - 14:34 #5
Okay - Nu har jeg det !

Vejledning til selv at definere/lave spray ser rimelig OK ud.
Worldcraft editor ?? - Den må jeg prøve...

Tak - og tak for ICQ meldingen, men kan jeg spørge dig på anden måde - Jeg har ikke ICQ ?

Tak
Avatar billede paviuz Nybegynder
24. august 2002 - 14:37 #6
Takker for point :)
Men jeg ved ikke rigtigt noget om Worldcraft 3.3 da jeg ikke har Tårnmodighed (Ved ikke hvordan det staves) til at lave en map
har du MSN hvis du får probs? min mail er PaviuZ@amok.dk der..!