Avatar billede dublo Nybegynder
23. august 2002 - 21:04 Der er 10 kommentarer

Points til krofar og jba750

og her skal jeg så skrive noget?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. august 2002 - 21:06 #1
reference...

et link til det oprindelige spørgsmål..

/theSurfer.
Avatar billede initializing Nybegynder
23. august 2002 - 21:07 #2
Kan ikke rigtigt se i dine infoer hvorfor de skal ha' point...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. august 2002 - 21:09 #3
nej, det kunne jeg hellere ikke..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. august 2002 - 21:10 #4
dublo> du har ikke deltaget i et eneste spm hvor de andre også deltager..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. august 2002 - 21:10 #5
så, hvorfor skal de 2 have points ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. august 2002 - 21:16 #6
..og du har ikke jo tjent nogen points.. overhovedet.. så hvorfor skal du give points?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. august 2002 - 21:23 #7
dublo> du har et meget gammelt spm åbent..:

ref: http://www.eksperten.dk/spm/182044

Oprettet: 07/03 2002 12:58:44

Sidste indlæg: 07/03-2002 13:13:31
Avatar billede dublo Nybegynder
06. september 2002 - 11:57 #8
hmmm jeg tjekker kun det her site når min far sir det til mig og jeg har ikke kunnet tjekke min email i lang tid jeg havde glemt passwordet
doh der var en gang at jeg kunne det i hovedet men det kan jeg ikke mere jeg har så langt om længe fundet det det er grunden til min langsomhed

jeg kan se at de gutter der skulle have nogen point ikke vil have dem aligevel. det var på et ? som min far oprettede dengang

anyway tak for påmindelsen [thesurfer] for den gamle sag jeg har uddelt de point der var lovet så spørgsmålet kan lukkes og slettes :-)

mvh
morten gjøl
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 02:43 #9
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. maj 2005 - 00:48 #10
yellow... sker der noget her?