Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. august 2002 - 20:34 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Coadm

Hej Alle Sammen...

Jeg over vejer at " stille op " som CoAdm...

Syns i jeg skal det?? er der "grundlag" for det?

Er der over hoved nogen der ville overveje at stemme på mig?

Gustav - Måske kommende CoAdm
Avatar billede runeevers Nybegynder
22. august 2002 - 20:36 #1
Jeg ville nok ikke stemme på dig af den simple grund at du ikke har særlig meget erfaring på eksperten.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. august 2002 - 20:38 #2
runeevers: Rigtigt nok... "Oprettelsesdato fredag 10. maj 2002 22:11"... Men jeg er da online (på exp.dk) _mindst_ en time om dagen!
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. august 2002 - 20:39 #3
:D
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. august 2002 - 20:39 #4
hvis du stiller op, så skal du ikke regne med at du bliver valgt som en af de første..
der er MANGE der stiller op..
http://www.eksperten.dk/coadmin/vote.phtml

Og når det endlig kommer til hvem der skal være CoAdmin, så er det i sidste ende Admin der bestemmer.. lige meget hvor mange stemmer du har!

Men du har ikke mig stemme.. :(
Avatar billede runeevers Nybegynder
22. august 2002 - 20:40 #5
Ja, jeg er online op eksperten det meste af dagen. Ville du stemme på mig?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. august 2002 - 20:41 #6
doh.. kan ikke stave ;o)

der er MANGE der stiller op.. med bedre chance end dig..

men du har ikke min stemme :(
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. august 2002 - 20:43 #7
Ja, okay.... I har nok (desværre) ret.... men jeg prøver allige vel :p... hehe...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. august 2002 - 20:44 #8
Jeg er ked af at sige det.... men jeg mener faktisk ikke der er brug for flere coadmins for øjeblikket. Så det bliver nok ikke nemt.

Du skal naturligvis være velkommen til at stille op. Før eller siden kommer der jo nok en åbning. Hvem der så til den tid får "posten", er helt op til Admin. Stemmerne de enkelte kandidater har modtaget, bruger han alene som en ledetråd. Dvs. mange stemmer er ikke ensbetydende med at man får tjansen.

NanoQ
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. august 2002 - 20:47 #9
NanoQ: Jep, jeg ved godt at chancen ikke er stor...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. august 2002 - 20:47 #10
En time er jo ingenting! Jeg er normalt 3-5 timer online hver dag på E!
Og jeg må sige at det ik er særlig meget i forhold til visse andre! :)
Og hvis jeg så går ind og kigger på dine besvarede spm's så har du "kun" 18, det er ik meget til at bevise dine evner, hverken inden for de forskellige kategorier eller din bedømmelses evne over for snydere, lamerz og andet kravl!
Kom igen om et halvt til helt års tid, så kan vi se, tror ik du skal regne med særligt mange votes!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. august 2002 - 20:51 #11
Og kan det så passe at du kun er 12 år gammel/ung?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. august 2002 - 20:53 #12
enragedbudda => det kommer jo heller ikke an på hvor længe du er online, eller hvor længe du har været på eksperten.dk

efter min mening, skal der også tages højde for hvor synlig du er, hvordan du behandler folk *ren netetik*, hvordan du klare de forskellige spørgsmål *kommer med klare svar , som alle kan forstå (ikke alt for tekniske)*, og mange andre ting..
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. august 2002 - 20:55 #13
Webmasterdk: Jep, ved det godt! men hvis du kigger på mine 18 besvarede spm'er så er de kommet inde for ganske kort tid... før den tid brugte jeg ikke exp til andet end at få løst mine egne probs... 1 time er osse kun et ca tal... Det sker tit at jeg sidder online hele natten/dagen, og prøver at hjælpe så godst jeg kan... f.eks. har jeg ikk været online de sidste dage pga. jeg var på stranden :).... men i dag har jeg ca været online i 3½ time... og har ikke tænkt mig at slukke foreløbigt :)... Jeg ved osse godt at jeg nok ikke blir den der ender med flest stemmer :)...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. august 2002 - 20:56 #14
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. august 2002 - 20:56 #15
wemasterdk: jeg jeg er *kun* 12 år... fylder 13 til feb...
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. august 2002 - 20:58 #16
rhkdk: your right =)... jeg syns da selv jeg kommer med rimeligt klare svar :)
Avatar billede resten Nybegynder
22. august 2002 - 20:58 #17
Men det er da værd at prøve at stille op du mister intet ved det :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. august 2002 - 21:00 #18
enragedbudda => det kan jeg så ikke sige noget om, da jeg ikke har "mødt" dig herind særlig mange gang..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. august 2002 - 21:01 #19
damn, jeg stave af HT idag...
"mødt" dig herinde

måske skulle man bare gå iseng ;o)
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
22. august 2002 - 21:02 #20
resten: ja, det kan vel ikke skade :)

webmasterdk er nok kommet på point jagt idag ;)...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. august 2002 - 21:14 #21
man gør da hvad man kan :)
har egentlig ik brug for flere, men de er da sjove nok! :)
Avatar billede vieri Nybegynder
24. august 2002 - 00:40 #22
Er det fedt at være coadmin?? - Kan ikke lige se det fede idet!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. august 2002 - 13:41 #23
Well... det er fedt hvis man synes det er fedt at gøre en indsats for at få et forum som Eksperten til at fungere. På samme måde nogle synes det er fedt at arbejde gratis i spejderbevægelser, sportsforeninger og meget mere.