Avatar billede spasserbent Nybegynder
21. august 2002 - 14:07 Der er 4 kommentarer

find cybercity brugernavn

jeg har en internetforbindelse hos cybercity, og dertil følger der jo også en webmail.
Nu sidder jeg her og skal bruge min webmail, men kan ikke huske mit brugernavn :( (men godt mit password)

er der ikke en måde man kan finde sit brugernavn til sin e-mail på.
Min e-mail hedder nemlig brugernavn@vip.cybercity.dk, men den bruger jeg aldrig da jeg har et alies, som hedder gammeldansk@snaps.dk.
Kan man ikke 'pinge' mit alies, og på den måde finde den rigtige e-mail, så jeg kan f mit brugernavn, og logge ind
Avatar billede trs Nybegynder
21. august 2002 - 14:09 #1
ring til deres support
Avatar billede dsb Nybegynder
21. august 2002 - 15:54 #2
lukker
Avatar billede Noone Nybegynder
21. august 2002 - 17:00 #3
Øh... Support plejer normalt at bede om brugernavn ;)

Kan du hente mails på anden måde? Hvis du kan, så står dit brugernavn måske i headeren. Jeg har ikke lige mulighed for at checkke, men prøv at sende en mail til dit alias, og kig i headeren, linjen hedder noget med

Delivered-to:
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
22. august 2002 - 01:18 #4
Ring til Cybercity på 33983398 så kan de ved at du oplyser navn og adresse give dig dit brugernavn ....

/Sweet1