Avatar billede johnschmidt Nybegynder
20. august 2002 - 12:04 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af Counter-Strike klan side

Jeg vil gerne have jer "Eksperters" vurdering af vores HP www.clankuk.dk

både med hensyn til design, men også indhold (for dem der kan forholde sig til det, når det handler om cs)

Mangler der noget?
Er der noget overføldigt?
Avatar billede nion Nybegynder
20. august 2002 - 14:04 #1
Jeg tager en kigger, og skriver op hvis der kommer noget..  :)

Stavefejl på nyhedssiden:
".dog ikke kun for klaner(mens)CS spillere generelt."der skal nok stå (men) ik'?

Der er godt nok ikke mange piger at vælge imellem på hot/not siden. :)

Jeg synets egentlig at det er en meget gennemført side, måske kunne du gøre lidt mere ved banneret i toppen, det kunne du jo få lavet på eksperten>opgaver>grafiske opgaver. ;)
/nion
Avatar billede dmdisco Nybegynder
20. august 2002 - 14:16 #2
designet af siden er meget flot
jeg syntes at under våben kunne du godt sætte nogle små ikoner ind af de enkelte våben, og så måske tilføje noget med server lister (se: http://www.gameserver.dk/cs/csstatus.php ) hvor man kan poste servere eller se andre kuk spillere, ellers kan jeg ikke se noget der mangler.

ok i NS 7.0
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
20. august 2002 - 14:32 #3
ret kedeligt topbanner.... hvorfor orange?? Måske ville sitet hænge bedre sammen hvis den orange/gulefarve blev brugt i banneret??

Og så syntes jeg det ser lidt underligt ud at menuen til venstre ligger så højt oppe? ville måske se federe ud hvis den lå og flugetede med det der cs4fun banner

Jeg kunne nok godt overtales til at forsøge at lave et nyt banner ;o)

/musse
Avatar billede mjl Nybegynder
20. august 2002 - 16:47 #4
Ligner meget alt muligt andet på nettet - måske er man bange for, ikke at blive taget alvorligt, hvis det ikke ligner?
Det ville være fedt, at se noget HELT nyt design - det er gået hen og blevet totalt ens med forskellige farver, og det er jo lidt kedeligt ikke?

Det kunne være sjovt, at se noget unikt design, der ikke før er set!!! Glæder mig!!!
Avatar billede mjl Nybegynder
20. august 2002 - 16:48 #5
Tja - kunne jo være et svar, selvom du nok ikke kan li' det! :o)
Avatar billede mjl Nybegynder
21. august 2002 - 13:08 #6
:o)