Avatar billede cmk30 Nybegynder
20. august 2002 - 11:12 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Skribenter til Design-portal!

Hejsa!

Jeg sidder her med en ide til et site!
Ideen skal bruge nogle skribenter til at holde sitet kørende! Jeg vil ikke pt. fortælle hvad konceptet går ud på, men ideen er dog ikke ny!

Arbejdet går i at skrive om hvad der sker på nettet, internationalt. etc. hovedesageligt omkring design og hvad de store "guru´er" går og laver...!

Jeg skal sådanne ca. bruge 5 skribenter til mit projekt! I skal have forstand på design, opbygning, analyse, etc. af site´s som der skal analyseres! I må godt have nogle års erfaring i web-design og generelt web!

Så hvis det har intresse kan i smide en mail, og jeg vil sende en tilbage med mere information og hvad der i bund og grund skal laves! Designet er lavet, men er stadig under udvikling til jeg har fået det sidste på plads!

Design: http://www.ver2l-studios.dk/link

Sitet kommer til at lægge på domænet: www.ver2l-studios.dk

Mvh. Casper Knudse
cmk30
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. august 2002 - 12:32 #1
Er interesseret. rune@heickendorf.dk (også msn)
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2002 - 13:09 #2
Er også interesseret, har arbejdet med webdesign og design generelt i mange år, du kan se referencer osv. på www.device.dk.

Min mail er osj@device.dk, du kan også bare skrive hvis du vil have lidt mere baggrunds information om mig.
Avatar billede nion Nybegynder
20. august 2002 - 13:38 #3
jeg e ogdå interesseret, kan ikke sige at jeg har professionel erfaring, men har været på nettet i en del år efterhånden. jeg er på msn: nion_nion@hotmail.com og på icq: 3775344 og den mailaddresse jeg bruger seriøst: nion@nion.dk
Avatar billede nion Nybegynder
20. august 2002 - 13:38 #4
Dejlige slå-fejl jeg lavede i starten der hva'? ;)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
20. august 2002 - 14:47 #5
Hejsa!

Dejligt at høre...

I vil få tilsendt en mail her en af dagene!
Da jeg lige vil se hvor mange der har tænkt sig at hoppe med på ideen!
Avatar billede peterkopi Nybegynder
20. august 2002 - 15:30 #6
Jeg har professionel erfaring med illustration, typografering og tekstarbejde. Ring mig en mail, når du er så vidt ;-P
Avatar billede peterkopi Nybegynder
20. august 2002 - 15:31 #7
....iøvrigt: Najs dæsajn på linket ovf. !
Avatar billede bonkerz Nybegynder
20. august 2002 - 17:38 #8
Øhm... det kan du da ik' mene!?

- ver2l-studios !?!? Du synes ik' det minder bare en lille smule om vir2l-stuidos ??? (http://www.vir2l.com/)

- og dit design! du har ik' tilfældigvis været forbi surfstation for nygligt???(http://www.surfstation.lu)

- Hvis du vil ha' at seriøs folk der arbejder med design til dagligt skal ta' dit projekt seriøst, så må du vist finde på noget mere originalt...?!

My .02 $
Avatar billede cmk30 Nybegynder
20. august 2002 - 21:33 #9
Hejsa bonkerz!

For det første, behøver du ikke komme med sådanne kommentarer når du ikke er intressert i selve spørgsmålet!

For det andet, andede jeg ikke at der var noget der hed www.vir2l.com, før du har skrevet det her! Så et rent sammentræf og jeg har desværre ikke tænkt mig at købe et andet domæne!!!

For det trejde, så har jeg været forbi surfstation.lu, og er en stor bruger af portalen! Og som du nok mener smitter af på mit nuværende design!!! Og ja, det lægger jeg ikke skjul på!

>>peterkopi, thx! Du får tilsendt en mail...

Casper Knudsen
cmk30
Avatar billede cmk30 Nybegynder
22. august 2002 - 09:10 #10
Mail med info sendt, omkring sitet!

cmk30
Avatar billede thana_dk Nybegynder
22. august 2002 - 15:24 #11
Hej Casper

Jeg kunne også være interesseret, hvis du stadig mangler.
Jeg har ikke den kæmpestore erfaring, men følger godt med, med stor
interesse.
Jeg er på specialonline@hotmail.com
Smid mig en mail, hvis det ikke er for sent. :-)
  Bjarke, Thana_DK
Avatar billede cmk30 Nybegynder
22. august 2002 - 15:41 #12
For sent! Nej nej, Bjarke...

Du vil få en mail!

Mvh.
Casper Knudsen
Avatar billede thana_dk Nybegynder
22. august 2002 - 15:45 #13
Det lyder godt.
Vi snakkes. :-)

  Bjarke