Avatar billede soul_reaver Nybegynder
20. august 2002 - 00:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem med Computer i spil

Computeren kører med et TNT2 grafikkort, en 850MHz AMD Athlon processor, 256 ram.    Problemet opstår når jeg spiller. Pludselig bliver jeg smidt ud af spillet og tilbage til windows. Problemet er ikke regelmæssigt, nogle gange kan jeg spille i en time før problemet opstår, nogle gange går der ikke ti minutter inden jeg bliver smidt ud. Jeg har prøvet at sætte en større ventilator på, og problemet lader til at opstå mere sjældent, men dette kunne være forhåbninger fra min side om at problemet vil gå væk på denne måde.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. august 2002 - 00:25 #1
Det er næsten umuligt at komme med løsninger på den slags problemer.

Jeg tror dog ikke på det er et hardware problem, hvis bare det er enkelte processer der dør. Havde hardwaren haft skylden, ville din maskine gå helt ned.

Jeg tror snarere det hænger sammen med inkompatible drivere eller én eller anden form for softwarekonflikt. Mit eneste råd er, at opdatere ALT... kør en update fra www.windowsupdate.microsoft.com - installer ALLE tilgængelige opdateringer. Installer desuden seneste Detonator driver fra www.nvidia.com

NanoQ
Avatar billede soul_reaver Nybegynder
20. august 2002 - 00:32 #2
www.windowsupdate.microsoft.com <----- det pågældene link virker ikke.
Detonater XP er installeret men problemet opstår stadig!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. august 2002 - 00:35 #3
Avatar billede soul_reaver Nybegynder
20. august 2002 - 00:42 #4
fungerer stadigvæk ikke! :'(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. august 2002 - 00:46 #5
windowsupdate.microsoft.com så?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. august 2002 - 08:29 #6
har du prøvet at geninstallere windows??
Avatar billede soul_reaver Nybegynder
20. august 2002 - 15:38 #7
ja jeg har prøvet at geninstallere men stadig samme problem..... dog der er kommet en ændring.
Efter jeg har prøvet nanoq's link --------------> http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp er computeren istedet bare begyndt at genstarte af sig selv el. stopper mit inde i spillet så det hele står stille.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2003 - 12:51 #8
Proplemet kan opstå hvis:

Din PC står ved en ratiator.
Hvis du ikke har nok ram.
Hvis din prosessor ikke er stor nok.

Det samme sker ved mig, men kun når jeg spiller Counter-Strike...