Avatar billede irve Praktikant
04. september 2000 - 16:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Refresh på spørgsmål-siderne...

Kunne man ikke lave et link på et givende spørgsmål, til selv samme spørgsmål. Altså et refresh-link. Medmindre man godt kan bruge refresh i browseren uden at den sender ens kommentare/svar flere gange.
Avatar billede stigc Nybegynder
04. september 2000 - 18:29 #1
du kan godt bruge refreshknappen i browseren. Den vil ikke sende kommentaren/svaret flere gange.
Avatar billede irve Praktikant
05. september 2000 - 16:46 #2
Takker...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. september 2000 - 11:58 #3
irve>> Du skal ikke kun takke, men få afsluttet. Da det er 0 point, kan du blot acceptere dette svar :)