Avatar billede freekyzone Nybegynder
18. august 2002 - 16:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Standart udseende i XP

Hvordan får jeg i Stifinder under denne computer det orginale udseende igen hvor Dokumenter for brugerne stod øverst under en gruppe, harddiskene derunder i en anden gruppe og cd-rom/DVD-drevene derunder i en 3.gruppe?

Lige nu står det hele listet under hinanden som i win98...
Avatar billede kan_jeg_taelle Nybegynder
18. august 2002 - 16:36 #1
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men...
Op i Views og så vælger du Tiles.
Avatar billede sthen Nybegynder
18. august 2002 - 16:43 #2
Vælg Start -> indstillinger -> Processlinie og menuen start -> Fanebladet "menuen start" -> Vælg den øverste RADIO button (menuen start" -> Klik "anvend" og "OK"
Avatar billede freekyzone Nybegynder
18. august 2002 - 23:29 #3
Løste det selv...

højre klik i stifinder under denne computer -> Arranger ikoner -> Type + vis i grupper

Så er det som det skal være..

Tak for forsøgende på at hjælpe!!