Avatar billede martin__p Nybegynder
18. august 2002 - 12:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til menu!

Hey er der nogen der kan hjælpe mig med at lave en menu .. det skal være sådan en menu som der kan ses på www.xup.dk jeg vil meget gerne hvis nogen kan hjælpe ..
/Martin
Avatar billede kan_jeg_taelle Nybegynder
18. august 2002 - 12:29 #1
<html>
<head>
<title></title>

<style type="text/css">

.menulinks {
font-family: Verdana;
font-size: 8pt;
}

.menulinks a {
color: #000000;
text-decoration: none;
display:block;s
}

.menulinks a:hover {
color: #8b0000;
background-color: #d8deee;
}

</style>

</head>

<body>

<table border="1" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" bordercolor="#000000" width="300px">
<tr>
<td bgcolor="#bob6c4" align="center" class="menulinks"><a href="#">Chatten</a></td>
<td bgcolor="#bob6c4" align="center" class="menulinks"><a href=#">Links</a></td>
<td bgcolor="#b0b6c4" align="center" class="menulinks"><a href="#">Links</a></td>
<td bgcolor="#b0b6c4" align="center" class="menulinks"><a href="#">Information</a></td>
</tr>
</table>

</body>
</html>
Avatar billede kan_jeg_taelle Nybegynder
18. august 2002 - 12:37 #2
Sorry, jeg så ikke lige at det var sådan en "folde ud-menu"...
Avatar billede francke Nybegynder
18. august 2002 - 12:41 #3
"Folde ud-menu"?
Er det ikke bare dem her der menes? http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex5/button2.htm
Avatar billede martin__p Nybegynder
18. august 2002 - 13:53 #4
Jeg mente ikke lige precis den fra xup.dk .. men det er godt nok !
Tusind tak !
Avatar billede kan_jeg_taelle Nybegynder
18. august 2002 - 14:58 #5
Selv tak så :)