Avatar billede whiteclaw Praktikant
15. august 2002 - 18:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sang fra Sony's Walkman og Phillips Discman reklame

Kender nogen sangen og kunstneren fra Sony Walkman reklamen. Det er den med den mekaniske hund, der bliver løftet op på en stolpe, mens en masse lignende stolper rejser sig ved siden af den.

Den anden sang er med ham, der løber på løbebånd og begynder at danse på den dem.

20 Point per rigtig sang med kunstnernavn
Avatar billede whiteclaw Praktikant
20. august 2002 - 13:37 #1
Rettelse: Den anden sang er med ham, der løber på løbebånd og begynder at danse på løbebåndet til sangen.... det er Phillips Discman reklame
Avatar billede whiteclaw Praktikant
20. august 2002 - 13:38 #2
eller minidisk
Avatar billede whiteclaw Praktikant
11. marts 2005 - 16:27 #3
?