Avatar billede humleloi Nybegynder
15. august 2002 - 13:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Avis program

HeeY Gutter!
jeg står og mangler et program til at lave aviser med, men ved ikke hvilket et jeg skal vælge, så hjælp mig lige!
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
15. august 2002 - 13:11 #1
Publisher
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
15. august 2002 - 13:12 #2
PageMaker
Avatar billede kaage Nybegynder
15. august 2002 - 13:12 #3
Jeg ville foreslå, alt efter om du er pc mand eller mac mand - at du til :

PC bruger: Indesign - http://www.adobe.dk/products/indesign/main.html

Mac bruger: Quark Express http://www.quark.com/

MVH kaage
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
15. august 2002 - 13:12 #4
det skulle vist gøre det :) har før lavet en "avis" med overstående programmer, ganske godt ;)
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2002 - 13:44 #5
Quark Express er svært at sætte op hvis du ikke ved lidt om CMYK, RGB osv...men er meget kraftfuldt når du ellers kender det.

Indesign er også godt, det er lidt mere brugervenligt end Quark.
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
20. august 2002 - 13:23 #6
har du fået nogle gode forslag?
Avatar billede kaage Nybegynder
20. august 2002 - 13:26 #7
Ja, der burde være lidt at gøre godt med.
Avatar billede storwin Nybegynder
22. september 2002 - 13:48 #8
Jeg vil helt klart mene at InDesign er fedest... Ved godt at alle de store bladhuse bruger Quark, men InDesign er meget nemmere at danse med...
Avatar billede storwin Nybegynder
22. september 2002 - 13:50 #9
Og det med publisher ... Hvis du skal arbejde med programmet mere end lige et par dage i alt, så drop det... Det er sQ for træls at arbejde med.

Og pagemaker er jo bare en gammel version af InDesign....
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 07:36 #10
Lukketid?