Avatar billede cillin2 Nybegynder
14. august 2002 - 14:25 Der er 3 kommentarer

Deus Ex ??!? kan det passe

Har et problem i Deus Ex hvergang den loader Altså når mna kommer vidre i Spillet Så begynder den at hakke i lortet så meget at jeg faktisk ikke kan save (man kan godt hvis  man har meget tid) Nogle der ved hvad man kan gøre ved det det er ikke min com  det er en 1200mhz amd 128Mb ram og gforce2mx400 , hørte noget om en patch eller noget nogle der ved hvad jeg skal gøre  ? please hjælp mig :(
Avatar billede kau Nybegynder
14. august 2002 - 14:27 #1
Hmm... jeg mener der er en "Auto save" knap så nar f.eks trykker på F2 så gemmer den
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
14. august 2002 - 14:28 #2
Avatar billede cillin2 Nybegynder
14. august 2002 - 14:28 #3
nej mener at man bare ikke kan spille mere så meget lagger den og det hjælper ikke at gå ud i menuen