Avatar billede hagsted Nybegynder
12. august 2002 - 14:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kode til at konfigurere router

jeg sider med en SMC7401BRA router, som jeg gerne ville ind og konfigure, dette ved jeg dog godt hvordan gøres, men når jeg starter siden i "internet explore", så skal jeg indtaste et password som jeg ikke har. Er det bare teledanmark, som ikke vil udlevere det fordi de, skal være de eneste der kan konfigurer den, og vis det er, kan man så komme til at lave en firmvære opdatering eller på anden måde fjerne passwordet? De har næmlig været inde og ændre indstillingerne så jeg ikke kan lave en FTP-server!
Avatar billede pilfinger Nybegynder
12. august 2002 - 14:40 #1
har du prøvet at bruge det password som du bruger til din mail. det kan jo være at de er ens.hvis det er TDC som har lavet det er det sandsynligt.
:-)
Avatar billede been Nybegynder
12. august 2002 - 14:53 #2
How do you reset the Barricade to factory defaults?
There are two ways to restore the Barricade to factory defaults:
1. If you are able to get into the Barricades management and have updated the firmware to version 1.88 or higher, than there is a "restore to defaults" button in the "Toolbox" section of the Management.
2. If you cannot get into the Barricade’s management, then reset the Barricade by holding a metal object (i.e.: paper clip) touching pins 3 and 8 of the com port for 5 to 6 seconds after turning it on. You will know you have reset the Barricade if the M1 light blinks about 8 times really fast and then returns to a normal steady blink (about once every second

Prøv det hvis du har mod til det :-)
Avatar billede hagsted Nybegynder
02. september 2002 - 22:26 #3
har selv løst problemet!! ellers tak for hjælpen!