Avatar billede morten20 Nybegynder
11. august 2002 - 19:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Firmaer der arbejder med Macromedia / Cold Fusion

Hej Allesammen,

Jeg vil meget gerne have en liste med links til alle de firmaer i Danmark, som arbejder med Cold Fusion programmering.

Jeg står nemlig og mangler et firma, som kan løse en opgave i Cold Fusion...

Der er 200 point at hente.....

Håber nogen af jer kan hjælpe!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
11. august 2002 - 19:27 #1
Jeg kender ikke til en liste, men ved at søge på Cold Fusion på www.google.com kommer der flere frem.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
11. august 2002 - 19:31 #2
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
11. august 2002 - 19:34 #3
men men...  Macromedia har sikkert en lang liste :)
Avatar billede mlyager Nybegynder
11. august 2002 - 20:48 #4
Avatar billede dreamcode Nybegynder
12. august 2002 - 11:58 #5
Du kan kontakte mig på webmaster@coderbox.com. Jeg har programmeret CF siden starten af '97

Mvh @llan
Avatar billede foxwell Nybegynder
13. august 2002 - 16:47 #6
Hvad går opgaven ud på? Det kan være jeg kan løse den for dig. Har arbejdet med CF i et lille år, hovedsageligt 5.0 og MX...

/foxwell
Avatar billede morten20 Nybegynder
13. august 2002 - 17:05 #7
Det drejer sig om en større jobportal, som skal programmeres i CF. Portalen skal kobles sammen med et CMS system. Portalen er en underdel af et større IT firmasite/portal.

Du kan jo sende dine kompetencer til info@e-builder.dk og vores firmasite kan ses på www.e-builder.dk