Avatar billede meedom2 Nybegynder
11. august 2002 - 12:55 Der er 5 kommentarer

Hjælp CS Problem !!!!!!

Hey
Min Counterstrike vil ikke gemme "controls" settings, er der måske nogen der har haft samme problem, jeg har 2 andre pc'ere kørende med cs uden problemer!!!!!

PFT
Avatar billede the_email Nybegynder
11. august 2002 - 12:58 #1
Kør csv15_full.exe igen, det hjælper 999/1000 at geninstallere, du skal bare huske at ændre navn igen.

TheEmail.
Avatar billede jimsim Nybegynder
11. august 2002 - 12:58 #2
Tjek den fil i dit CS-bibliotek der hedder config.cfg, om den er skrivebeskyttet.
Avatar billede meedom2 Nybegynder
11. august 2002 - 13:01 #3
har prøvet det ! virker ikke (jeg har formateret c: for at få slettet alle reg filer jeg troede det ville hjælpe meeen !!!!
Avatar billede meedom2 Nybegynder
11. august 2002 - 13:07 #4
config.cfg er ikke skrivebeskyttet !, men det er den eneste fil der ikke har en modifie date !!!!!underlig !
Avatar billede initializing Nybegynder
11. august 2002 - 13:59 #5
Slet config.cfg og så åben CS igen så laves der automatisk en ny...

-Martin