Avatar billede johnschmidt Nybegynder
09. august 2002 - 10:47 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Links til Cheater.log fra CS servere

i forbindelse med at jeg er begyndt at bruge cheaterLog programmet fra CheaterLog.dk, skal jeg bruge en masse registeringer af cheaters i Counter-Strike taget på danske servere. De jeg er specielt interesseret i at deres wonid.

En typisk registering af en cheater ser således ud:

04/25/2002 11:27:37 oden WONID:    2411625 IP:213.114.117.19 Found ../../../../../windows/applog/newldr.lgc <OGC 7.x>

Jeg er ved at lave en custom.cfg, som pt. indeholder 300-400 cheaters taget på danske servere.

Jeg skal bruge links til så mange logs så muligt, da jeg kun har fundet 2 danske sider der offentliggøre deres logs! Der må da være mange flere!!
Avatar billede codie Nybegynder
09. august 2002 - 16:29 #1
http://www.computercafeen.dk/sider/hlglist.htm <-- De har en åben cheaterlog med ID'er :)
Avatar billede codie Nybegynder
10. august 2002 - 15:22 #2
Uhm.. For man lidt feedback ?
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
12. august 2002 - 11:04 #3
Det er nødagtig den type oplysninger jeg skal bruge, men der er kun 3 personler i den liste - hvilket jo ikke er det helt store
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
12. august 2002 - 11:06 #4
Lukket p.g.a. manglende brugbare svar
Avatar billede codie Nybegynder
12. august 2002 - 18:22 #5
Jaaa, men du skal jo så regne med alle dem der bliver ved med at snyde, vil blive skrevet derinde. Nu ved jeg ikke hvilke danske sider det er du har nogle fra, men ellers kan du jo prøve at spørge de store hosts, som for eksempel Jubii Games..