Avatar billede earp Nybegynder
08. august 2002 - 20:03 Der er 1 kommentar og
6 løsninger

Vurdering og ideer

Jeg ønsker en konstruktiv vurdering af designet på nuværende stadie.

tjek: http://xion.dk/peaceeric/

Udover det ville det være rart med nogle ideer til designet - synes selv det ser lidt tamt ud lige nu.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
08. august 2002 - 20:08 #1
Jeg ville centrere hele siden, der er lidt for meget spild plads ude til højre.

Flotte farver, og jeg kan godt lide den pil der går op til et link, men det må gerne gå lidt hurtigere, så man kan nå at se den inden at man er gået væk fra linket igen.

Hvad med at gøre peaceerik klikbar? så man kommer tilbage til startsiden, når man klikker på billedet?

Ellers kan jeg kun sige at det ser ret godt ud, men virker lidt firkantet, måske skulle der lidt runde kanter til på tabellerne?
Avatar billede mjl Nybegynder
08. august 2002 - 21:10 #2
Flot - centrering ikke nødvendig. Flot...!!!
Avatar billede hmm10 Nybegynder
08. august 2002 - 21:12 #3
Tja, hvad skal jeg sige; "fotokopiering er tilladt".
Du er rigtig på hjemmebane i sort snak.

Det ser ok ud, mangler bare noget indhold. Noget jeg kan fotokopiere 2-3 gange!

Ps: aggeman? - Yir!
Avatar billede maped Nybegynder
08. august 2002 - 22:22 #4
umidelbart syntes jeg det virker lidt "tamt", imodsætning til Respekten, bryder jeg mig ikke om farverne, jeg syntes de virker lidt kedelige.

Med hensyn til placering, er jeg enig med Respekten, centrering er nødvendigt.

Hmmm  jo mere jeg ser på siden, des bedre er farverne.
Avatar billede snebolle Nybegynder
08. august 2002 - 23:54 #5
Hej,
Jeg er enig med dem som siger at du skal centreres det hele. Og dit farvevalg er også rigtig godt.

Jeg synes især din overskrift "PeaceEric" er rigtig godt lavet.

Du skal nok lave dine links om så de ikke er så små og måske bruge en anden farve.

Ellers er det generelt meget flot lavet.

Mvh Snebolle
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 15:19 #6
Er temmelig forelsket i det design der :)
Lækre lidt anderledes farver......
Centrering ikke nødvendig mener at det fungerer rigtig fint på den måde der..... Og igen er der jo tydeligvis satset på at skille sig ud fra mængden, så defor er det fint nok.
Den lille zigzag nede i bunden giver sådan lige det sidste pift, the final touch eller hva man nu skal kalde det, der bryder med alt det firkantede og skaber lidt liv.
Og den store "klods-pil" jamen det er jo sådan noget jeg bare er helt vild med....
Et 11 tal herfra.....
Eneste anke er som en anden også har nævnt, at pilen måske skal køre en smule hurtigere

POPCORN'et :)
Avatar billede earp Nybegynder
12. august 2002 - 15:05 #7
Tak for jeres fine vurderinger. Animationen med pilen vil blive ordnet.