Avatar billede doodoodesign Nybegynder
08. august 2002 - 08:15 Der er 13 kommentarer

Hvad synes i så om min side?

http://www.doodoo.lauer.dk er så min nye side... Ville bare høre hvad i synes om den, og designet ?
Avatar billede sucsa Nybegynder
08. august 2002 - 08:16 #1
Syntes det ser Fint ud, man skal der ikke være noget ude til højre?? der er jo et stort stykke med bart som ikke ser så pænt ud med mindre du vil ligge det hele ind i center?!?
Avatar billede sucsa Nybegynder
08. august 2002 - 08:18 #2
hmm ser sjovt og anderledes ud med det banner/logo hvad du nu vil kalde det der ligger lodret og lidt rodet måske!  :IO)
Avatar billede doodoodesign Nybegynder
08. august 2002 - 09:47 #3
tak for kommentaren... og nej der skal ikke være noget ude i højre side... Har jo lavet siden til en opløsning af 800*600 så hvis jeg laver mere kan hele siden ikke ses af visse personer og browsere...
Avatar billede hmm10 Nybegynder
08. august 2002 - 15:39 #4
Det er flot!

Design:
Halløjsa, det er pænt at se på. Jeg kan godt lide dine farver, men der er nok folk, der vil synes, at de er kedelige.
Dine grafiske billeder er pæne at se på. Nogle laver en masse rod, men du har fået gode resultater. Jeg er ikke i tvivl om hvad din side indeholder, når jeg ser dit design. Dog har jeg svært at læse dine texter, da de er meget sammentrykket. Lidt læse/text plads, måske?
Design karakter: 10

Indhold:
Der er ikke meget, men der er det der skal være. Måske en FLOT præsentation af, 'hvad du laver' og 'hvad du arbejder med' på forsiden?
Indhold karakter: 7(pilopad)-8

Kodning:
Din 'send mail' er opdelt i 2 knapper. Det kunne laves til én, med evt. en mouseover-effect, måske?
Din bund ser underlig ud på min skærm. Den er rykket et par px til venstre :( Det ser ikke godt ud..
Din scroll ser pæn ud, men måske en mere grå-blå kunne se godt ud? - eller en auto-scroll funktion kunne se godt ud...
Kodning karakter: hmm, svært! Du har sat det ok op i dine celler, dog har du opdelt en "knap" ('send mail') :(, så en.. 7-8 stykker

MVH
HMM10
Avatar billede nicklasb Nybegynder
08. august 2002 - 16:09 #5
Syntes din side er RIGTIG fed.. Der er dog bare lige en ting jeg syntes du skal se.. Jeg har ikke ville teste siden på flere computere.. Men det er vel også nok at fejlen er på én...!

Prøv at se dette billed: www.bornstein.dk/doodoo.gif

Der er et eller andet galt der hvor jeg har sat den røde ring..

Ellers en rigtig fed side.. Det ser ud til at du bare styrer det der grafik :)

/Nicklas B.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
08. august 2002 - 16:15 #6
Tja nicklasb, jeg kan ikke se dit link, men du ser vel det samme som mig? - Bunden er "skubbet" et par px..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
08. august 2002 - 16:50 #7
joo.. en to - tre pix til venstre.. Serveren er nede lige nu.. Men du kan se det når den kommer op igen..
Avatar billede hmm10 Nybegynder
08. august 2002 - 17:13 #8
ok, det var også det jeg skrev :) Jeg venter gerne... (det er lidt typist for servere - de går altid ned, når man skal bruge dem ;)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
08. august 2002 - 17:27 #9
hehe.. den er oppe nu.. men undskyld.. Lagde slet ikke mærke til at du havde skrevet det, får her ved 3 gennemlæsning.. hehe ;)
Avatar billede mizzd Nybegynder
10. august 2002 - 16:29 #11
Det er udemærket, men det er lidt for nemt at se hvilken side der har inspireret dig. Lav noget der ikke ligner andre sider på nettet, det er meget sjovere.

http://www.paulotav.com/index3.html (hrm)

- Danielle
www.mizzd.dk
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. september 2002 - 11:24 #12
Nu er din side ikke blevet kommenteret i over en måned.. Er det ikke snart på tide at lukke så.. Eller venter du på flere indlæg??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. december 2002 - 23:33 #13
Skal du ikke snart lukke?? det er fanme irretende at sidde og vurdere en andens side, og man så ikke får af vide, om du kunne bruge det.. !