Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 15:58 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

et væddemål om en kanin og en kat

hej alle eksperter.. jeg ved godt at dette spørgsmål ikke rigtigt er sådan som andre men det går nok..

Hvis en kanin og en kat kommer op at slås hvem vinder så?? det skal siges at katten er voksen, og meget stor ikke fed men stor.. og kan kaninen slå katten ihjel med dens spak??

mit bud er katten fordi den har klør og kan bide..

men jeg ved det ikke, så derfor vil jeg se om nogle af jer eksperter har et realistisk bud på hvem der vinder...

på forhånd tak..

MVH ANDREAS
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:00 #1
? jeg tror ikke de ville komme op at slås...
-de smutter snarre ned på den lokale og guffer noget tørfodder (katten gir')
Avatar billede robotten Praktikant
05. august 2002 - 16:00 #2
Mange underlige spm. har jeg læst her på E!, men dette topper...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:01 #3
ja det kan man vist roligt sige...
Avatar billede klodoven Nybegynder
05. august 2002 - 16:02 #4
ekspertmaage-> Har du drukket? :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. august 2002 - 16:02 #5
Hmm.. hvorfor vil du gerne vide det?? Er et sådan noget "Min hund kan bare vinde over din kat.. Ja, den ka'!!" ??? Det kan jeg godt huske at jeg også sagde da jeg gik i børnehave.. hehe...

Men jeg vil også tro at katten ville vinde.. Den er jo meget større.. Og tror ikke en kanin kan sparke nogen til døde, eller for den sags skyld til bevistløshed, hvis de er større end den..
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. august 2002 - 16:03 #6
umiddelbart katten, da kaninen er et såkaldt byttedyr, og hvis eneste forsvar er flugt, vil den nok vælge at løbe sin vej hvis den får muligheden, skulle den dog kke kunne flygte, tror jeg stadig at katten bør have en større chance, da den er meget behændig i forhold til kaninen
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:04 #7
du må også huske katten har et hemmeligt våben: Kaste-hårboldte...
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:04 #8
det er ikke mig der er dum for jeg ved at det er katten der vinder men det er min Ven der ikke ved bedre !!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. august 2002 - 16:05 #9
kaniner har utroligt skarpe kløer, der kan flå godt og grundigt, men mon ikke der skal mere end almindeligt held til at kaninen skulle kunne ramme så heldigt at den kan dræbe katten, i teorien kan den, men i praksis er det nok så forsvindende lille en chance der er for det
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:05 #10
hmm
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:06 #11
venter på flere svar men dem jeg har fået er er meget godt begrundetsyntes jeg!!
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:08 #12
hvis det skulle henne, at kaninen og katten, kom op at toppes kunne katten så dræbe kaninen
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:08 #13
mit svar var sku' da reelt nok...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. august 2002 - 16:09 #14
kanin = planteæder, normalt byttedyr, dvs dyr der angribes og ædes af rovdyr

kat = rovdyr, kødædende, angriber og æder andre dyr (byttedyr) for at leve
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. august 2002 - 16:10 #15
Hmm.. det er da i hvert falde ikke tit det sker.. Har du nogen side hørt om en kat der døde fordi der var en lille kanin der rev den??
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:10 #16
hey nicofrench så går du vel i børnehave gør du ik´?? joo det må du bare gøre
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. august 2002 - 16:10 #17
katten kunne godt dræbe kaninen, men mon ikke kaninen ville nå at tage flugten inden det kom så langt
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
05. august 2002 - 16:11 #18
KATTEN *KLAP*KLAP*KLAP*
"Og det var katten, og det var katten, olé, olé olé"
Hvem var det der vandt idag, det var øhhh.... KATTEN
giv mig et "K" Giv mig et "A" giv mig et.... fuck det KATTEN
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
05. august 2002 - 16:11 #19
KATTEN *KLAP*KLAP*KLAP*
"Og det var katten, og det var katten, olé, olé olé"
Hvem var det der vandt idag, det var øhhh.... KATTEN
giv mig et "K" Giv mig et "A" giv mig et.... fuck det KATTEN
Avatar billede miljoeken Nybegynder
05. august 2002 - 16:15 #20
hvorfor kan de ikke bare være venner?
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:17 #21
.:: ekspertmaage -ja for der har de brug for Ad'er
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:18 #22
øhhh hvad mener du ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2002 - 16:21 #23
Da katten og kaninen er lige store tror jeg ikke de nogensinde ville komme op at slås - men hvis de gjore kunne de begge vinde.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:22 #24
og jeg gik i børnehave? ved du ikke hvad en AD. er?
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:23 #25
når man stiller et spørgsmål som dette, må man sku' være åben for svar som dem du har fået, hvad regner du med?
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:25 #26
øhh jo hvis der er noget der er grimt siger jeg ad.. eller så er det børnehave udtryk
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:27 #27
ja ja...
du er den skarpe kniv i skuffen.
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:29 #28
aha du er squ sjov børnehave barn
Avatar billede ztyxx Nybegynder
05. august 2002 - 16:30 #29
hej hej, skulle vi nu ikke lige holde en ordentlig tone ??
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:31 #30
joo takker
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:33 #31
hmmmmm
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. august 2002 - 16:37 #32
hvorfor siger du hele tiden "hmmmm".. Du spørger jo selv om et spørgsmål.. Og så må du da selv om du vil tro på svarene.. Me nat skrive hmmm.. så mange gange er da lige ved at være spam... :)
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
05. august 2002 - 16:38 #33
hmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhmhm
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:41 #34
.:: nicklasb -jeg tror ekspertmaage går i samme børnehave dom mig...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. august 2002 - 16:42 #35
dom --> som
Avatar billede skelletman Nybegynder
05. august 2002 - 20:07 #36
umiddelbart katten, da kaninen er et såkaldt byttedyr, og hvis eneste forsvar er flugt, vil den nok vælge at løbe sin vej hvis den får muligheden, skulle den dog ikke kunne flygte, tror jeg stadig at katten bør have en større chance, da den er meget behændig i forhold til kaninen katten vandt og kaninen tabt
Avatar billede rs2000 Nybegynder
05. august 2002 - 21:06 #37
Der er kun en måde at finde ud af det på:-)