Avatar billede boandersen Nybegynder
05. august 2002 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke konvetere DivX om til VCD-format med NERO?

Jeg troede, at NERO kunne konvertere DivX om til VCD, men det lader til, at det ikke kan lade sig gøre. Jeg har den sidste nye NERO version.

Jeg klikker på EXTRAS og derefter File Encoding, hvilket er korrekt, ik? Derefter klikker jeg på ADD, men den vil ikke acceptere mine DivX-filer.
Avatar billede prodic Mester
05. august 2002 - 15:06 #1
NERO forstår ikke Divx-formatet - men du kan konvertere den til noget den forstår :
http://www.vcdhelp.com/tmpgenc.htm
og derfra brænde det til VCD.
Avatar billede prodic Mester
05. august 2002 - 15:08 #2
Avatar billede boandersen Nybegynder
05. august 2002 - 15:28 #3
Tak for hjælpen