Avatar billede boandersen Nybegynder
04. august 2002 - 23:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan brænder jeg en DivX på en CD-ROM?

Jeg har prøvet at brænde en DivX film, men hvergang jeg trykker på BRÆND går programmet ned. Jeg har opedateret NERO til 5.5.9.0, som er den sidste nye opdatering.

Hvad gør jeg galt og hvordan brænder jeg min DivX-film på en CD-ROM?
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2002 - 23:04 #1
Du laver vel bare en Data-CD og kaster filen derind.
Avatar billede tblaster Nybegynder
04. august 2002 - 23:11 #2
Du skal bare brænde dem som almindelig data ... alså  som en data cd ...

Men hvis du vil kunne læse den i en dvd afspiller skal den konverteres til en SVCD og så skal du brænde den som en video cd!
Avatar billede boandersen Nybegynder
04. august 2002 - 23:14 #3
Tak for hjælpen!
Avatar billede tblaster Nybegynder
04. august 2002 - 23:16 #4
Welcome