Avatar billede saubermacher Nybegynder
04. august 2002 - 00:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

procol harum noder

Hej hej - jeg er en ivrig musiker når jeg en gang i mellem forlader mit tastatur. Jeg har et stykke tid været stærkt interesseret i Procol Harum noder (især hvis de skulle være noteret til klaver/orgel stemme - altså ikke guitar). Problemet er at jeg ikke kan finde spor af eksistensen af en noderbog med de glade folk fra 60'erne. Jeg er dog sikker på at der MÅ findes een. Jeg er bekendt med amazon.co.uk men fandt ikke noget jeg kunne bruge til noget (for få informationer). Google var heller ikke for hjælpefuldt.

Håber at der er nogen som er bedre til søgninger. Samtidig er jeg interesseret i en nodebog med dire straits noteret til guitar (tabs) og noget med elton John.
Avatar billede hub Nybegynder
04. august 2002 - 00:30 #1
Avatar billede saubermacher Nybegynder
04. august 2002 - 00:35 #2
den side følte jeg mig for dum til :-)

Jeg kunne kun finde ud at købe t-shirts og biletter!
Avatar billede sthen Nybegynder
04. august 2002 - 00:35 #3
Her er "lidt" dire straits

http://www.olga.net/dynamic/browse.php?local=main/d/dire_straits

Brug i øvrigt altid olga.net til guitar
Avatar billede hub Nybegynder
04. august 2002 - 00:36 #4
http://www.procolharum.com/andrews.htm  her er der sq noder..
Avatar billede saubermacher Nybegynder
04. august 2002 - 00:37 #5
det ser sq underligt ud... Det er jeg ikke helt sikker på at jeg kan bruge til så meget :-(
Avatar billede saubermacher Nybegynder
04. august 2002 - 00:39 #6
sidste indlæg af mig hører til det første indlæg - jeg glemte at være opdateret. undskylder!
Avatar billede saubermacher Nybegynder
04. august 2002 - 00:40 #7
-> hub - det er altså ikke noder... Det er becifringer. Men ellers tak - siden er sådan set god, den kan bare ikke bruges til det tekniske som jeg er mere interesseret i.
Avatar billede hub Nybegynder
04. august 2002 - 00:42 #8
Hehe, jeg må hellere holde mig til keyboardet her på skrivebordet :-)
Avatar billede saubermacher Nybegynder
04. august 2002 - 00:47 #9
der er også ofte langt færre tangenter og systemet er da i hvert tilfald til at finde ud af :-)
Avatar billede hub Nybegynder
04. august 2002 - 00:48 #10
Yes, men jeg holder nu også meget af musik og bestemt også Procol Harum..