Avatar billede fifi Nybegynder
03. august 2002 - 15:48 Der er 5 kommentarer

Lydkort : SB live! 1024 vs. Asus p4b533E

Ville lige høre om det kan betale sig at installere mit gamle lydkort SBlive! 1024 i min nye computer -asus bundkort p4b533E som har onboard lyd :

6-Channel Audio (optional)
The P4B533-E uses an onboard C-Media audio controller, letting you enjoy 6-channel audio without having to buy advanced sound cards.
C-Media 8738-MX 6-channel PCI Audio Controller

Det skal selvfølgelig være den bedste lyd - bruger computeren til musik/spil/film.
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. august 2002 - 16:21 #1
det lyder somom den indbyggede er mere avanceret end SBlive 1024.

Bruger selv den indbyggede i mit Asus P4-B-E og jeg er tilfreds med lyden.
Avatar billede fifi Nybegynder
03. august 2002 - 19:23 #2
Ville bare mene at et indbygget lydkort er dårligere end et man har givet mange penge for (en gang). Men måske udviklingen har overhalet mit gamle lydkort !!
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. august 2002 - 19:45 #3
nej, det er vanetænkning, man er vant til at Creative er de førende.

det kunne jo tænkes at Asus har konsulteret Creative, det er ganske normalt.
Der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til ;o)
Avatar billede spt Nybegynder
18. august 2002 - 20:43 #4
jeg syntes at c-media er noget skidt det tilfredstiller ihvert fald ikke mig, jeg ville køre videre på sblive
Avatar billede spt Nybegynder
10. juli 2003 - 01:44 #5
luk dit spm