Avatar billede fumber Nybegynder
02. august 2002 - 16:17 Der er 6 kommentarer

capturing studio dc10+

Hej

Så er den gal igen !
Gang på gang optageproblemer med studio dc10+.

Jeg kan kun optage filer på 2,50 KB og får ikke fat i nogle frames - please help !
Avatar billede hermandsen Juniormester
02. august 2002 - 17:30 #1
Hvilket kort capturer du med? Har du prøvet med programmet VirtualDub ( www.virtualdub.org )
Avatar billede fumber Nybegynder
03. august 2002 - 09:36 #2
Jeg kender godt virtualdub, men det svarer desværre ikke på mit spørgsmål hvordan jeg løser mit studio dc 10+ problem

Hilsen fumber
Avatar billede hanloven Mester
03. august 2002 - 11:01 #3
Prøv evt. at gå ind på http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp?division_id=1&langue_id=2&product_id=2&product_name=Studio%20DC10plus&page_id=62 (temmelig lang sti!!!) - Der ligge nogen updates til dit kort. Jeg tror ikke din pc har fået ordentlig fat i capture driveren til kortet...

Hvis den lange link ikke fungere, så gå ind på www.pinnaclesys.com > support > Studio DC10plus > Drivers. (af en eller anden årsag er siden meget langsom....)

Håber det hjælper... Hvilket styresystem kører du iøvrigt med ??

//Hanloven
Avatar billede hanloven Mester
07. august 2002 - 07:20 #4
fumber, hjalp det noget med en opdatering af softwaren??
Avatar billede fumber Nybegynder
18. august 2002 - 16:45 #5
Undskyld ventetiden - lige startet på arbejde bla bla!
Jeg har opdaterer softwaren til v.1.06, uden forskel.
Styresystem win 98 SE. Har muligvis før haft succes med at opgradere til ME, men ligger ikke inden med sådan for tiden.

//Fumber
Avatar billede hanloven Mester
19. august 2002 - 10:33 #6
Så har jeg godtnok ikke lige en umiddelbar løsning på dit problem. - Andet end du måske kunne prøve at skrive en mail til Pinnacle support. - Det kan være at de kender til problemet.

//Hanloven