Avatar billede 4b4dk Nybegynder
30. juli 2002 - 17:48 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke connecte

Min icq vil pludselig ikke connecte. Står at jeg skal checke min interne connections!
Har virket indtil et par dage siden hvor den bare ikke vil logge på!.. Har prøvet at geninstallere..!

Kørt en auto konfig af server i icq.. og der finder den en server.. men den vil ikke connecte.

Kører WIN XP.. og jeg har slået firewall fra!.. ?!??!
Avatar billede snowball Novice
30. juli 2002 - 17:50 #1
Du er langt fra den eneste !

http://www.eksperten.dk/spm/241160

Snowball
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 17:50 #2
Jeg er på nu... det er noget ICQ gør nogle gange!! Prøv lidt senere så virker det! :)
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 17:51 #3
ICQ-serveren er MEGET overbelastet for tiden!! Der er MANGE der ikke kan komme på for tiden... det eneste at gøre er at vente til det virker.. :/
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
30. juli 2002 - 17:53 #4
Hrm ok.. bare underligt.. at ICQ selv kan finde en server.. men ikke hente information fra den.. (udover at den kan få den information at den er oppe.. )
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 17:54 #5
Tja sådan er den også sometider med mig... desværre :( Men du kan ikke gøre så meget... er lige kommet på ICQ'en efter at have ventet i 3 timer :(
Avatar billede nuki Nybegynder
30. juli 2002 - 18:25 #6
Alle dem der ikke kan komme skulle vel ikke have tdc vel?
Avatar billede hien Nybegynder
30. juli 2002 - 19:26 #7
Hmm joo jeg har TDC why?? Min fætter med Stofanet har samme problem så det er ikke der problemet ligger :p
Avatar billede nuki Nybegynder
30. juli 2002 - 19:39 #8
Hmmmm Bare det at alle der ligger på århus centralen har problemer hvert fald dem jeg har hørt om
Avatar billede pgm Nybegynder
30. juli 2002 - 19:53 #9
jeg har TDC (esenet.dk) og kan ikke komme på og har ikke kunnet i 6-7 timer nu
Avatar billede pgm Nybegynder
30. juli 2002 - 19:56 #10
Jer som ikke kan komme på fra TDC, hvilken slags forbindelse har i?
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
30. juli 2002 - 20:41 #11
Jeg er også selv på TDC.. Webspeed / Oncable (Bor i Struer.. så ved ikke hvilken central jeg er på)..
Avatar billede pgm Nybegynder
30. juli 2002 - 20:45 #12
Det lyder som om at det er et kabel modem probe.
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
30. juli 2002 - 22:35 #13
Men jeg har haft det til at virke.. og endda i lang tid.. kun her de sidste par dage..
Avatar billede pgm Nybegynder
30. juli 2002 - 22:47 #14
Mit har også virket i lang tid og har aldrig før haft problemer med at connecte, før i dag...
Avatar billede amtoft Novice
30. juli 2002 - 23:32 #15
Ikke kun kabel model problem. Jeg har TDC ADSL, og har siden weekenden ikke kunne komme på.
Avatar billede jacobve Nybegynder
31. juli 2002 - 11:24 #16
Jeg har også kabelmodem hos tdc (webspeed) og kan heller ikke connecte.

Kan heller ikke åbne sider på icq´s servere, fx. www.icq.com
Avatar billede nuki Nybegynder
31. juli 2002 - 12:36 #17
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
31. juli 2002 - 18:14 #18
Så virker min icq igen.. uden at røre noget som helst..
Avatar billede hien Nybegynder
31. juli 2002 - 20:16 #19
Ja :) Takker for points... du skulle bare vente!!