Avatar billede kan Nybegynder
06. juli 1999 - 09:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ubesvarede spørgsmål

Kan man ikke få gjort noget ved alle de spørgsmål som folk stiller, til x antal point, og når de så har fået et svar som de kan bruge, skider de bare på det, og accepter ikke...

dvs. man får ingen point for sit svar, på et tidspungt, gider man sku ikke svare på flere!

Mange af disse slags spørgsmål er merer end 2 mdr.

Hvad skal man gøre for at få admin til at skride ind over for dette...
Avatar billede justincase Nybegynder
06. juli 1999 - 10:00 #1
Enig.

Der burde være en frist på et par uger eller en måned efter det sidste indlæg.
Avatar billede jbc Nybegynder
06. juli 1999 - 12:52 #2
MEGET enig
Jeg mener at såfremt et svar er afvist indenfor f.eks. en uge, skal den har svaret automatisk have overført pointene, da man da må formode at spørgeren har accepteret svaret, ellers kunne han/hun blot have afvist svaret. hvis man så efter man har afvist et svar alligevel, mener det kan bruges, kan jo blot bede vedkommende sende et nyt svar, således pointene kan udløses til rette vedkommende.
Avatar billede jbc Nybegynder
06. juli 1999 - 12:53 #3
Ups - jeg mener selvfølgelig IKKE afvist inden en uge
Avatar billede overload.dk Nybegynder
06. juli 1999 - 16:44 #4
Jeg syntes at 45 dage er rimligt.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 18:32 #5
jeg vil sige 14 dage

jeg brugte en dag et par timer på et script som gav 500 point, men så pakkede manden sammen og skred
Avatar billede kan Nybegynder
07. juli 1999 - 14:48 #6
Det er du desvære ikke den eneste der har været ude for cyberesben!

Men det er da godt at hører at det ikke kun er mig der føgler således, så nu vil jeg maile admin, for at få han til at gøre noget!
Avatar billede admin Novice
07. juli 1999 - 16:00 #7
Der bliver gjort noget ved det ! Hold ud. Der er bare mega travlt pt :)
Avatar billede justincase Nybegynder
07. juli 1999 - 16:07 #8
:)
Avatar billede kan Nybegynder
08. juli 1999 - 09:49 #9
Det var extremt godt og hører:)