Avatar billede dantheman Nybegynder
27. juli 2002 - 22:28 Der er 4 kommentarer

pop-up vinduer

Nu har jeg endelig fundet ud af hvodan man laver et popup vindue i et bestemt format uden menubjælke osv. nu er problemet bare at når dette vindue popper op er der et yderligere link til et vindue der skal åbne op som et nyt men også uden menulinje osv. det vil den ikke??? nogle forslag? er det fordi det er en popup i en popup?

jeg har brugt følgende kode:
on (release) {
    getURL("java script:window.open('yourpage.html','newwindow','width=200,height=300,screenX=0,screenY=0,directories=0,resizeable=0,location=0,menubar=0,scrollbars=0,status=0,toolbar=0'); void(0)");
}
Avatar billede mat Nybegynder
27. juli 2002 - 22:36 #1
er det det første popup der skal launche det næste? er det en flashfilm i det nye du vil launche fra? og skal det være på load eller på en knap i nummer to pop?
Avatar billede dantheman Nybegynder
27. juli 2002 - 22:42 #2
jeg har lavet en flash fil som kører når man så trykker på en knap popper en en side op i formatet 600x300 og denne side indeholder iegn en menu med nogle knapper og når du trykker på en af knapperne skulle der gerne poppe en ny flash fil op i et nyt vindue igen med specielle mål.
hvis jeg tager filen op i flash og trykker F12 kommer den jo frem i browseren og så er det ikke noget problem men det er som om at den ikke kan finde ud af det når man tager hele flash-filen fra starten. håber du forstår hvad jeg mener
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
28. juli 2002 - 02:13 #3
du skal give det et andet navn, altså 'newwindow' skal ændres
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
30. juli 2002 - 19:59 #4
Hvis de samme navn er blevet brugt burde det sidst hidkaldte da blot overskrive det første, og dermed komme frem i det samme pop up vindue. Det fremgår at spørgsmålet at det slet ikke komme frem, eller har jeg misforstået noget?