Avatar billede humleloi Nybegynder
26. juli 2002 - 23:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg min egen mIRC kanal??

Avatar billede -godfather- Nybegynder
26. juli 2002 - 23:50 #1
http://qrequest.quakenet.org:8080/

Brug ovenstående link til at requeste en Q bot. Alle instruktionerne står udførligt på samme side.

Hvis du blot ønsker en L (Light version) så brug dette link:

http://www.quakenet.org/needauth.php?redir=/request/l.php
Avatar billede proximus86 Nybegynder
26. juli 2002 - 23:50 #2
Du går bare ind på den chan som du vil ha den til at hedde : f.eks. #Abe og så kan du finde botter til den så de opper dig og sån
Avatar billede razersedge Nybegynder
26. juli 2002 - 23:54 #3
Jeg mener det er forskelligt fra hvilket irc netværk du er på, hvis det er QuakeNet er proximus86's svar korrekt, godfather svarer ikke på hvordan du laver en kanal, men hvordan du for en bot derind...
Avatar billede proximus86 Nybegynder
27. juli 2002 - 00:02 #4
Tak for point.. :)
Avatar billede -godfather- Nybegynder
27. juli 2002 - 00:06 #5
s0ke :) Jeg troede det var en bot FFS =/
Avatar billede proximus86 Nybegynder
27. juli 2002 - 00:43 #6
Muhaha...!