Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. juli 2002 - 18:50 Der er 11 kommentarer

Problemer med mit cd-r drev

jeg har en helt ny comp. men en plextor cd-r 24x drev i, og den har besluttet sig for at crashe min comp når jeg vil brænde... den crasher ved buffer lagring 99% brændt 5% og lagring 21%... den kan dog stadig brænde .nrg filer uden prob... jeg har et DVD/CD drev ox ved ik om det kan ha noget at sige.... den Nero jeg bruger er orginal + jeg har prøvet at hente en usikker version og prøvet med den ox uden held.. det er ox prøvet at afinstallere drivere og geninstall virker ikke.. nogen der har nogle ideer til evt løsning er det MEGET velkommen prob er ca 1mdr gammel..

På genhør (forhåbentlig)
/Michael Bach
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. juli 2002 - 18:57 #1
Kan se på selve cd skiverne den ikke når at skrive noget på dem som om den crasher lige når den skal til at write ???

/Michael Bach
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. juli 2002 - 19:08 #2
understøtter cd'erne brænding med 24 speed?
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. juli 2002 - 19:10 #3
nej 12x men det er speeden ox sat til...
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. juli 2002 - 19:10 #4
både i egenskaber for plextor og i selve brænderprog..
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. juli 2002 - 19:13 #5
hmm kunne godt lyde lidt som om at du skal have fat i forhandleren...
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. juli 2002 - 19:14 #6
Lidt underlig den virkede fint da jeg lige fik den....
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. juli 2002 - 19:16 #7
hvornår er den så begyndt at give problemer? Jeg mener har du installeret eller gjordt noget lige før at det begyndte at gå galt?
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. juli 2002 - 19:20 #8
en reinstallation flere gange af den orginale cd af xp der fulgte med netop pga det prob
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
25. juli 2002 - 19:38 #9
og du er sikker på at de drivere der fulgte med kan køre under XP. Måske skulle du hente den nyeste

http://www.nero.com/en/index.html#c1023694368810  -> WNASPI32.DLL
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
25. juli 2002 - 21:07 #10
hentet installert men samme prob kan ik engang give dig et ss da den crasher hele maskinen undtaget de programmer der alleredde er åbne.. men vil ik åbne nogle nye ???
Avatar billede toddy2 Nybegynder
26. juli 2002 - 08:07 #11
Har du andre brændere programmer kørende????