Avatar billede freeman Nybegynder
25. juli 2002 - 08:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg den specielle Linux Mandrake Server Edition ?

Jeg har set at man udover Linux Mandrake 8.2 kan lå en speciel udgave til servere.
Da jeg er ved at lege med en ekstra server, som jeg vil køre Linux MKandrake på, passer det perfekt, men hvor finder jeg den ??
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2002 - 08:26 #1
Avatar billede kroger Nybegynder
25. juli 2002 - 09:44 #2
server udgaven kan kun fås i købe, men den indeholder nogen ekstra (shareware) programmer, bedre support, og det er vist det.

Download udgaven har både apache, mysql, postgre, div. dns og postservere
Avatar billede herlock Nybegynder
25. juli 2002 - 13:05 #3
Du kan altså også købe den med mail support, billigt på
www.linuxplanet.dk !
Avatar billede freeman Nybegynder
25. juli 2002 - 17:47 #4
apache, mysql, postgre, div. dns og postservere..
alt dette er også med i den alm. udgave som man kan hente fra mandrake.com ?
Avatar billede herlock Nybegynder
25. juli 2002 - 20:49 #5
jeps
Avatar billede jek Nybegynder
16. august 2002 - 11:43 #6
Prøv at kikke på ftp.chello.se/pub/Linux/Mandrake-iso/i586
Mon ikke det er
MandrakeLinux-8.2-Prosuite-Download-CD1.i586.iso og
MandrakeLinux-8.2-Prosuite-Download-CD2.i586.iso

http://www.mandrakesoft.com/products/82/prosuite