Avatar billede dencker Nybegynder
05. juli 1999 - 17:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Aftagelig front på Siemens C25

Hvordan skifter man front og antenne på Siemens C25 mobiltelefon??
Avatar billede theartist Nybegynder
05. juli 1999 - 18:06 #1
jeg tror ikke at man kan skifte fronten ud, det har jeg ikke hørt noget om, men antennen kan vist hives af, der er i hvert fald ikke nogle skruer eller knapper som du skal holde inde, og jeg ved at du kan få op til flere forskellige antenner til c25, men har som sagt ikke hørt noget om at du kan få en anden front, andet end hvis du sender den ind til siemens.

Her er der masser af tilbehør til C25:
http://www.thansen.dk/

--:TheArtist:--
Avatar billede theartist Nybegynder
05. juli 1999 - 18:06 #2
ups du kan godt få fronte sorry...