Avatar billede gates02 Nybegynder
24. juli 2002 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyd til hjemmesiden????

hej alle sammen,

Jeg har lavet en hjemmeside, men vil gerne sætte en sang til, dvs når jeg åbner siden begynder der at komme lyd, Hvordan gør man det????

Tak på forhånd
Avatar billede staz Nybegynder
24. juli 2002 - 10:07 #1
http://activedeveloper.dk/locator.asp?guid=001000000224 - Men det skal siges det er en meget dårlig ide, og det skræmmer de fleste fra din side + den tager længere tid at loade :o)

---- Staz ----
Avatar billede gates02 Nybegynder
24. juli 2002 - 10:14 #2
ok det vil sige jeg ikke skal gøre det, der er også mange der har rådet mig, men nu hvor du siger det, kan jeg så lade være med at gøre det!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede staz Nybegynder
24. juli 2002 - 12:19 #3
Hvad mener du med om du kan lade være med at gøre det...?