Avatar billede orca Nybegynder
24. juli 2002 - 09:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Bruge MSN mens man er offline

Hej alle. Jeg savner ofte at kunne ændre min status i MSN Messenger før jeg starter det op, for f.eks at kunne starte op som værende "offline" så andre ikke ser man kommer offline. Ligeledes kunne jeg godt tænke mig at gøre mig usynlig for visse andre personer, men uden at blokere dem.

Er det muligt? Eller er det bare et savn fra ICQ jeg må glemme alt om :(

Mvh Mark
Avatar billede resten Nybegynder
24. juli 2002 - 09:47 #1
Windows Messenger behøver ikke at starte automatisk
Som standard startes Windows Messenger og den lægger sig med en ikon på proceslinien.
Hvis man ikke er interesseret i, at denne service starter automatisk, kan man fjerne posteringen i registreringsdatabasen.

HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\MSMSGS\"C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
Man kan jo nøjes med at nulstille nøglen, for at lette en eventuel senere genoprettelse.
Altså bare sletter "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background, så der ingenting står.
At der er anførselstegn ( "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" ), mistænker jeg er fordi mappen "programmer" hedder "Program files" i den "originale" engelske (US) version af Windows. Så, når man har et program til at skrive / indføre adresser på mappen / mapper, gøres det på en måde, så det altid vil fungere.
Anførselstegnene betyder, at det de omkredser een sammenhængende værdi (og ikke 2 eller flere).
Avatar billede resten Nybegynder
24. juli 2002 - 09:47 #2
Og viser du dig som off line kan du stadig se andre bruger online.
Avatar billede orca Nybegynder
24. juli 2002 - 09:58 #3
Jeg ved ikke om du svarer på det jeg spørger om, jeg vil gerne have MSN
til at starte op med Windows fra start, men hvor at den viser mig som
offline.
Avatar billede resten Nybegynder
24. juli 2002 - 10:05 #4
Ja der misforstod jeg dig så :\
Men jeg ved ikke om man kan starte msn op som værende offline ?
Avatar billede orca Nybegynder
24. juli 2002 - 10:40 #5
Det tror jeg heller ikke man kan indbygget, men jeg har set en del hacks til det, så måske der var noget :)
Avatar billede orca Nybegynder
27. juli 2002 - 12:37 #6
Jeg lukker.
Avatar billede Hitman Praktikant
03. marts 2004 - 23:30 #7
orca >> Ved ikke om du har fundet ud af det, men det kan altså godt lade sig gøre. Kig selv her >> http://www.eksperten.dk/spm/398794

Mvh
xxxHitmanxxx