Avatar billede thkrath Nybegynder
23. august 2000 - 20:52 Der er 8 kommentarer

Chicony Mulitmedia Keyboard i Win2k

Jeg er den lykkelige indehaver af et Chicony Multimedia Keyboard (KB 8993 - 14 ekstra taster til højre) hvortil jeg desværre ikke har nogen Win2K-drivere.

Kan jeg ikke få mit tastaturs ekstraknapper til at virke på en anden måde?

Her tænker jeg i baner a la programmet Cool Mouse 99, der kan få ens fjerde museknap på ens Logitech til at virke uden officielle drivere.
Avatar billede Thomas Nybegynder
23. august 2000 - 21:27 #1
Følger lige med her (o:
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2000 - 22:53 #2
Har du tjekket, at NT drivers ikke virker?www.chicony.de/kb/drivers.html
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2000 - 22:53 #3
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2000 - 23:21 #4
http://www.tucows.com/window2k.html prøv der et søg under windows 2000 på Keyboard Utilities . Måske er der noget som kan bruges.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2000 - 23:28 #5
Har sendt en mail til firmaet i Tyskland omkring drivers til window 2000. Vender tilbage når jeg for et svar.
Avatar billede thkrath Nybegynder
26. august 2000 - 16:38 #6
Jeg har prøvet de omtalte NT-driveres uden held.
Win98-driverne/softwaren fra min inst. cd virker heller ikke!
Avatar billede jydepotten Nybegynder
26. august 2000 - 23:01 #7
Send lige en mail til mig når/hvis du finder driveren til keyboardet, jeg har nemlig samme problem!
  jpt.subnet.dk
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2000 - 23:30 #8
Lad os nu se om de svarre, eller så prøver jeg et andet sted, om man der skulle ligge inde med noget, som kan bruges.