Avatar billede kohaii Nybegynder
23. juli 2002 - 00:07 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

MUS

Hvad er den mest suverene cordless optical mus og stømforbruget er lige meget
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 00:14 #1
Logitech Cordless Optical Mouseman...

det er et godt bud.
Jeg har selv sådan en. Du skriver at strømforbruget er ligemeget - men den tager alligevel en del strøm.
Avatar billede kohaii Nybegynder
23. juli 2002 - 00:16 #2
hvorlang tid holder den ca strøm
Avatar billede sesam Nybegynder
23. juli 2002 - 00:19 #3
Jeg har Intellimouse 3.0A fra Microsoft fed mus med snor i enden -> fedt at man ikke løber tør for baterirer når man sidder og laver noget vigtigt eller gamer...Køb den med snor, den er os mere præcis og hurtigere:0)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 00:19 #4
puhh, det er meget svært at sige og afhænger af batterierne.

Jeg har selv en oplader stående, og 2 hold batterier, så det med strømforbruget bekymre ikke mig.

14 dage, 1 måned? 1½ måned? måske..
Avatar billede kohaii Nybegynder
23. juli 2002 - 00:22 #5
skifter du batarier hver dag?????
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 00:27 #6
mig?  NEJ NEJ :)
Avatar billede -123- Nybegynder
23. juli 2002 - 00:29 #7
Avatar billede kohaii Nybegynder
23. juli 2002 - 00:36 #8
undskyld mig men UDEN LEDNING JEG HADER LEDININGEN
Avatar billede thezerozone Nybegynder
23. juli 2002 - 00:39 #9
jeg syntes det er microsoft Wireless IntelliMouse Explore da den har flere forskellige programmerings muligheder for hver knap. jeg har selv prøvet logitech men jeg syntes det ligger af lort i hånden.... den bruger næsten igen batteri, men når den er ved at løbe tør kommer den med en popup på skærm om at det snart er tid til at skifte batterier.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 00:39 #10
yep, det er dejligt uden ledning. Man kan sågar sidde rigtig langt væk fra computeren og styre musen.

men hvis du er HARDCORE gamer er det måske ikke det rigtige valg.
Avatar billede thezerozone Nybegynder
23. juli 2002 - 00:40 #11
Avatar billede thezerozone Nybegynder
23. juli 2002 - 00:41 #12
den kan også række gennem en gibs væg, ved ikke havd man skal bruge det til men det kan logitech ikke..!!!!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 00:44 #13
thezerozone >> nope, det kan man nu ikke bruge til noget :P
hehe
Avatar billede kohaii Nybegynder
23. juli 2002 - 00:53 #14
thez      spiller du cs
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 00:54 #15
om jeg spiller cs? nej, det er ekstremt sjældent...