Avatar billede humlebien Novice
21. august 2000 - 16:30 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Ulovlig handling

Kan det passe, at en maskine hele tiden laver ulovlige handlinger på grund af at RAM ikke passer til maskinen?
Avatar billede fcs Novice
21. august 2000 - 16:40 #1
Ja, maskinen benytter jo hele tiden rammen og henter og gemmer informationer i ram. Derfor kan der opstå store problemer hvis rammen ikke passer til maskinen!
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
21. august 2000 - 16:42 #2
det kan ogsaa vaere at du skal rode lidt i BIOS
mht. RAM.

Hvis det er f.eks. 72pins 60/70 ns RAM, skal dette
angives specifikt i nogle BIOS\'er.
Avatar billede tsl Nybegynder
21. august 2000 - 16:45 #3
Det kan godt være en af grundene til at den laver ulovlig handlinger den en af de måder man kan finde ud af det på er at finde noget andet ram og putte i hvis det løser problemet så var det det men er det ikke det kan man re-installer windows igen hvis det er det du har hvis det heller ikke virker må men prøve at pille alt ud af maskinen og prøve sig frem ind til man finder ud af hvad der gør det

/TSL
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2000 - 16:53 #4
Tja hvis det er en IBM Aptiva du har så er det ikke så sært. Den skal have specialbehandling.
Avatar billede humlebien Novice
21. august 2000 - 16:59 #5
Problemmet er opstået efter at jeg har sat noget andet RAM i maskinen.
Avatar billede nille Nybegynder
21. august 2000 - 17:02 #6
få de ram ud, de er busted
Avatar billede tsl Nybegynder
21. august 2000 - 17:06 #7
Det tror jeg også det er /Nille så pil det ud /humlebien
Avatar billede humlebien Novice
21. august 2000 - 17:11 #8
Det gør jeg så, tak for hjælpen :o)
Avatar billede burningice Nybegynder
21. august 2000 - 20:45 #9
Det er nu ikke kun Aptiva der har problemer... Compaq kan nu også være meget kræsen
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2000 - 21:42 #10
IBM og COMPAQ er meget slemme med hensyn til ram ... det SKAL være lavet til maskinen, så derfor koster den ram også en mulliard kroner.
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2000 - 01:12 #11
Jep Uha