Avatar billede dr_gamma Nybegynder
17. juli 2002 - 09:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP messagebord fejl

Har smidt et messageboard fra http://www.bazookaboard.com/ op.

Får 3 advarsler op samt et delvis funktionelt board.

Server er hos cliche.dk og den ligger på stien http://disasterart.dk/artForum/index.php

60 bananer til den der kan knuse problemerne.

Nb! Jeg ved intet om php!
Avatar billede lequet Nybegynder
17. juli 2002 - 09:41 #1
Du skal vist have fat i cliche, de fejl skyldes en fejl i opsætningen af PHP :) Skriv til deres support eller ring hvis det haster
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juli 2002 - 09:44 #2
Det første du bør lære om php er at i ikke kan læse kilden i dine ,php filer. alt hvad vi kan se når vi klikker på linket er den html-kode din .php-fil genererer.
Avatar billede avminarm Juniormester
17. juli 2002 - 10:47 #3
det ser ud som om problemet er at den ikke gemmer sessionen - dvs gør som "lequet" siger
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
17. juli 2002 - 10:57 #4
Der er kylet en mail til cliche supporten...
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
29. august 2002 - 01:31 #5
xx
Avatar billede avminarm Juniormester
29. august 2002 - 09:41 #6
kom det til at virke og hvorfor har ingen fået points ??