Avatar billede eyes Nybegynder
15. juli 2002 - 21:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trillian Problem

Hej eksperten.
Da jeg både bruger ICQ og MSN, er trillian jo det perfekte porgram.

Når jeg installerer det virker det fint, men da jeg så logger på dagen efter starter det ikke. Den kan ikke connecte skriver den.

A connection using this name already exists, og hvis jeg forsøger at reconnecte går den af med det samme :(

Jeg kører win2k.
Avatar billede avlund Nybegynder
15. juli 2002 - 21:54 #1
Det er nok fordi ICQ eller MSN allerede kører. Husk at WinXP jo starter MSN op pr. default.
Avatar billede avlund Nybegynder
15. juli 2002 - 21:54 #2
Hov, overså det med 2K, sorry.
Avatar billede eyes Nybegynder
15. juli 2002 - 21:55 #3
kører ikke xp.

og selvom de andre er lukket virker det ikke :(
har afinstalleret dem begge
Avatar billede humpfrey Nybegynder
15. juli 2002 - 21:58 #4
Du må ikke afinstallere dem, de skal være på din maskine ( jeg er ikke helt sikker på om de skal være der når du installerer trillian) men de skal være på maskinen ( men ikke startet ) når du kører trillian. Jeg kører selv win2k+icq+msn+yahoo med trillian
Humpdfrey
Avatar billede eyes Nybegynder
15. juli 2002 - 22:00 #5
det tror jeg ikke på, for det har virket fint.

det eneste den skal bruge er jo ICQ DB. filerne
Avatar billede eyes Nybegynder
15. juli 2002 - 22:26 #6
nu virker det igen, sært