Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 22:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trekanter i faces!

Hey! Når jeg laver en boks, går der sådan en skrå streg ned gennem hvert face, som viser de to trekanter der former en firkant. Er der ikke en mulighed for at ændre et sted, så jeg kun ser firkanten, og ikke den streg der går ned igennem?
Avatar billede bullfraged Nybegynder
13. juli 2002 - 03:57 #1
du kunne jo vælge polygon i stedet for face, så vil du kun se firkanten...
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2002 - 13:34 #2
Men hver gang jeg bare laver en box f.eks, så er der trekanter over det hele!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
30. juli 2002 - 10:09 #3
Hvis du bruger Direct3D, kunne du jo prøve at skifte til OpenGL i stedet for....
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. august 2002 - 02:58 #4
er det når du konvertere boxen til editable mesh  eller gør den det når du bare laver en box ??
Hvis den gør det når du bare laver en box  så skal du gå op i Edit -> propertis  og så markere den der hedder  edge only  under display properties
Hvis det er når du konvertere den til editable mesh er det mening den skal være der når du vælger faces :)
Avatar billede deadeleus Nybegynder
24. august 2002 - 16:54 #5
Jeg har samme problem og jeg bruger Direct3D.. hvordan skifter jeg til OpenGL?
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2002 - 10:24 #6
Sorry for det forsinkede svar.