Avatar billede aakaer Nybegynder
12. juli 2002 - 10:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HASTER brænderprogram

hej

jeg har nogle mp3 numre på min pc som jeg gerne vil have lavet til en cd...

men jeg har prøvet easy cd creater 5 men der har jeg nu spildt to cd'er så jeg er i gang med at downloade en deme af nero men det er ikke en mp3 cd jeg skal lave så jeg behøves ikke lave den om til Wav for at nero kan brænde den vel??
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
12. juli 2002 - 10:41 #1
min nero klarer mp3'er fint :) du behøver ikke smide dem om til wav her i hvertfald
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
12. juli 2002 - 10:41 #2
ellers har jeg set at computercity går og sælger nogle OEM versioner (hvilket faktisk er ulovligt) rimelig billigt, så kan du jo bare købe dig en fuld version :)
Avatar billede aakaer Nybegynder
12. juli 2002 - 10:42 #3
ok gider du så ikke lige sige hvilke instillinger jeg skal sætte den på (bare for jeg ikke misbruger en cd mere) :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
12. juli 2002 - 10:46 #4
Når jeg starter nero5 vælger jeg først compile a cd, også audio cd, også skulle resten vidst sige sig selv
Avatar billede aakaer Nybegynder
12. juli 2002 - 10:46 #5
ok takker