Avatar billede evers Nybegynder
18. august 2000 - 11:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med PDF (Acrobat Reader)

Jeg skal have konverteret et Word dokument om til PDF format men det ser ikke ud som om Word understøtter dette format.
Er der nogle som kan hjælpe?
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. august 2000 - 11:20 #1
Adobe Acrobat (ikke at forveksle med reader) vil når du installerer, ligge en såkaldt PDF Writer Fake-Printer. I word vil du således kunne \"printe\" dine word filer til PDF format.
Avatar billede sjensen Nybegynder
18. august 2000 - 11:25 #2
Som ljweb siger er pdf-maker en separat add-on til word man skal købe til formålet. Den er ikke en del af readeren (der jo er gratis).
Når den er installeret vil du fra word kunne skabe pdf-filer ved at \"printe\" dokumentet, som også ljweb nævner.

Prøv at checke deres hjemmeside: http://www.adobe.com
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
20. august 2000 - 00:53 #3
Lige præcis på denne adresse tilbyder adobe gratis at lave dokumneter om - det er dog et tilbud af begrænset omfang, men hvis du kun skal bruge et enkelt dokument, er det jo også nok. Ellers må du, som de andre skriver, ud og og have fat i Acrobat (men det er også et godt program)
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
20. august 2000 - 00:54 #4