Avatar billede mtas Nybegynder
08. juli 2002 - 21:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner jeg min firewall ??

Hej!

Jeg benytter Norton Internet Security programmet med den indbyggede firewall. Samtidig har jeg opbygget en webserver som mærkelig nok - eller klart nok - kun virker når firewallen er slået fra!

Dog vil jeg høre om man ikke kan slå firewallen til men stadigvæk tillade andre folk at benytte ens port 80 til HTTP adgang/indgang ??

..help me...
Avatar billede pilfinger Nybegynder
08. juli 2002 - 21:35 #1
jo det kan du godt. du skal vel bare lad den port være åben. kan du ikke sætte det op  norton firewall.
Avatar billede mtas Nybegynder
08. juli 2002 - 21:39 #2
Ja den skal være åben, men hvordan gør jeg det lige, har prøvet lidt af hvert men synes ikke jeg kan finde det !!

Bruger du ikke selv norton ??
Avatar billede nuki Nybegynder
08. juli 2002 - 21:39 #3
jo der er noget i internet access controll og så config der vælger du system wide settings og der kan du sætte nogle port regler op.

-Nuki
http://urgh.dk
Avatar billede mtas Nybegynder
08. juli 2002 - 21:41 #4
Min er på dansk, men kan du beskrive det lidt mere specfik ??
Avatar billede nuki Nybegynder
08. juli 2002 - 21:43 #5
når du har programmet åbent så kan du vælge personlig firewall så trykke du på internet adgangs kontrol så vælger du config(det grå knap) og vælger system instillinger.
Avatar billede mtas Nybegynder
08. juli 2002 - 21:47 #6
nuki > har fået det, men man kan da ikke godkende en bestemt port vel ?? jeg synes ikke jeg kan finde det...
Avatar billede mtas Nybegynder
08. juli 2002 - 21:49 #7
Har lavet det...

Kan i så besøge http://80.196.131.126

???
Avatar billede nuki Nybegynder
08. juli 2002 - 22:05 #8
Vælg venligst en webprofil
D:\webserver\community
READY
Avatar billede mtas Nybegynder
08. juli 2002 - 22:08 #9
Nemlig, sådan skal det lyde... Vil du gerne have de 100 point ?? ,O)
Avatar billede nuki Nybegynder
08. juli 2002 - 22:14 #10
hmmm hvorfor ik