Avatar billede the-eminem-show Nybegynder
06. juli 2002 - 16:04 Der er 2 kommentarer

XP driver til min HP deskjet 690c series printer

jeg leder efter en driver der er opdateret til windows XP til min HP deskjet 690c series printer
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2002 - 16:09 #1
Du skal ikke downloade en driver til printeren, den er allerede i Win XP, følg blot instruktionerne i dette link:

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/get_doc.pl?SNI=dj690c&LC=printers&Tfile=bpd09005
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
06. juli 2002 - 23:54 #2
aligevel er det en god ide og tjekke www.hp.dk for om der er en nyere version til din printer end der windows har