Avatar billede s-kollerup Nybegynder
06. juli 2002 - 15:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TekstBOKS til 'button'

Jeg kan sørme ikke hitte ud af, hvordan jeg i Flash (Macromedia Flash MX) kan lave en HEL tekstboks til at skrift farve ved (over, down, hit) - det er kun teksten, der på virkes - HJÆÆÆÆÆLP!!

Mvh
Simon Kollerup
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
06. juli 2002 - 22:22 #1
Lav en usynlig firkant omkring teksten og brug den til over, down, hit.
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
07. juli 2002 - 10:20 #2
Nej, fordi teksten skal også skifte farve ved over, down, hit.
Ellers er det ikke wysmo nok!
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
07. juli 2002 - 11:05 #3
Jamen så lav sådan at teksten farven skifter ved over, down, hit på firkanten.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
08. juli 2002 - 20:28 #4
prøv at downloade denne .fla fil:
http://www.webbyen.dk/hentfil.asp?hentfil=24879

Jeg har lavet sådan at der er en tekst.. udenom den er der en usynlig firkant. Så i den firkant du trykker ligegyldigt om du berøre teksten så kommer siden frem.. jeg har lavet sådan at når du trykker åbner siden: www.s-kollerup.dk

mvh. hb5v6
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
09. juli 2002 - 11:51 #5
jeg er ked af det, men jeg har selv lavet det. Det er bare 'hit', der skal være "dynamic"-tekst. Resten skal være "static" - ellers skal du have tak!
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
09. juli 2002 - 11:51 #6
Jeg lukker spm.