Avatar billede argiona Nybegynder
05. juli 2002 - 18:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

sikring til en strømforsyning

hvor kan jeg få fat i en strømforsyningssikring til en Dell Demension xps t700r (pentium III)?
Avatar billede dk_akj Nybegynder
05. juli 2002 - 18:56 #1
Hos enhver radioforhandler.
Går ud fras det bare er en alm glassikring.

//akj
Avatar billede argiona Nybegynder
05. juli 2002 - 18:59 #2
Det er en grå plastik sikring.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
05. juli 2002 - 19:04 #3
Prøv i en elektronikbix eller radioforretning.
Alternativt må du ringe til DELL

Står der et nr på sikringen / hvad står der på sikringen ??

//akj
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
05. juli 2002 - 19:51 #4
du kan også snakke med den lokale elektriker, da det normalt er en ganske almindelig sikring....
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. juli 2002 - 20:02 #5
tag sikringen med, ellers får du bare en tilfældig, der findes flere forskellige typer sikringer.

hvis den gamle er sort kan du købe en pose af dem, de ryger nemlig alle sammen eftersom der kan være tale om en konstant kortslutning.

Måske skulle du overveje en ny strømforsyning ;o)
Avatar billede colabund Nybegynder
05. juli 2002 - 20:08 #6
>>retaxes: korrekt, men: argiona ved du, hvorfor sikringen er sprunget??
Avatar billede argiona Nybegynder
06. juli 2002 - 00:37 #7
Tror det er pga. lynnedslag, var ikke hjemme en aften hvor det lynede og da jeg kom hjem ville commen ikke starte...

Blæseren i strømforsyningen kører ikke så derfor går jeg ud fra at det er sikringen der er røget...
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. juli 2002 - 00:41 #8
hvis du er heldig er det kun sikringen der er gået.

Er den ikke dækket under din forsikring mod lynnedslag.

Da jeg rep. TV blev lynskader dækket af indboforsikringen, det samme må gælde for computere.
Avatar billede argiona Nybegynder
06. juli 2002 - 00:55 #9
Hmm, det kan der være noget om, kigger lige på policerne i morgen ;)