Avatar billede s-kollerup Nybegynder
05. juli 2002 - 17:32 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Blinkende markering!!

Hej !

Jeg har et ord, jeg har konverteret til et symbol (knap). Når jeg så konfigurerer knappen/teksten til at blive fx rød ved musemarkering - så er det ikke tekstboksen der er pegefølsom, men kun teksten.

Jeg skal have hjælp til at gøre HELE tekstboksen pegefølsom.

Mvh

Simon Kollerup
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
05. juli 2002 - 17:33 #1
Har jeg gjort mig forståelig?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
05. juli 2002 - 17:36 #2
hvad program bruger du
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
05. juli 2002 - 17:38 #3
Macromedia Flash MX - det er lidt wysmo!
Avatar billede hundevennen Nybegynder
05. juli 2002 - 17:39 #4
du kan f.eks lave en hotspot på samme størrelse som din tekstbox og bruge den til din mouseover
Avatar billede hundevennen Nybegynder
05. juli 2002 - 17:40 #5
så bruger du vel også dreamweaver - der kan du lave en hotspot
Avatar billede zaditor Nybegynder
05. juli 2002 - 17:40 #6
wysmo = træls - jeg kender hans små mærkelig ord...
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
05. juli 2002 - 17:40 #7
hvordan laver jeg et "hotspot"?
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
05. juli 2002 - 17:42 #8
Nu ved jeg ikke (er lidt ny i fagte) om dreamweaver er i Macromedia Flash Mx - hvis ikke - så bruger jeg det ikke
Avatar billede hundevennen Nybegynder
05. juli 2002 - 17:43 #9
det er det ikke Dreamweaver er og fra Macromedia - men en hjemmesideeditor
altså program hvor du laver hjemmesider - med flash laver du ting til hjemmesiden
Avatar billede hundevennen Nybegynder
05. juli 2002 - 17:44 #10
men du kan lave den effekt du vil lave med teksten der skifter farve i begge programmer
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
05. juli 2002 - 17:47 #11
nåh, jamen nu har jeg kun Flash - hvordan laver jeg hotspot i det?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
06. juli 2002 - 21:22 #12
Det er vel bare at lave en stor fyldt firkant i 4 rude i knap symbolet
Avatar billede hyttemeier Nybegynder
06. juli 2002 - 23:10 #13
Macromedia Fireworks MX kan lave et hotspot.
Det er et grafikprogram a'la Adobe Photoshop.
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
07. juli 2002 - 10:21 #14
Jamen, så er det firkanten, der er hyperaktiv, men det skal være teksten, der samtidig skal skifte farve.
Avatar billede 0ffline Nybegynder
07. juli 2002 - 11:38 #15
Forstår ikke helt hvor du vil hen.
Hvis du ændre din knap ude på scenen kan du vel lave firkanten så den fylder hele tekstboxen. Hvis du så ændrer farve på dit tekst link i frame 2 og 3, skulle det da gerne skifte farve.
Hvis det ikke lige er det svar du søger, kunne du måske lige uploade din swf så man kan se hvad du mener

/0ffline
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
07. juli 2002 - 11:40 #16
Er selv ved at finde ud af det!
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
29. august 2002 - 16:01 #17
Ja, har selv fundet ud af noget andet!