Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. juli 2002 - 11:56 Der er 17 kommentarer og
3 løsninger

Start|Firma - CMT system

Hej Folkens

De personer der har relevante virksomheder/organisationer kan oprette en virksomhedsprofil på www.startfirma.dk og af den vej få lidt reklame.

Man opretter selv sin virksomhedsprofil via et CMT (Content management tool), og det system står til at blive udbygget. Derfor vil jeg gerne have nogle idéer med på vejen:

Test det her:

http://www.startfirma.dk/eserv/login.php

brugernavn: test
password: test

Når man har publiceret sin præsentation kan den ses her:

http://www.startfirma.dk/startfirma/eserv.php

NB! Rod endelig rundt med skabeloner etc.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 12:05 #1
vudering af sitet (efter at jeg har meldt mig til)
Designet trænger til en gennemtænkning... ikke udseendet , da den er pæn, ihvertfald jeres dynamiske del af siden...
Det som jeg syntes mangler eller ikke fungerer er menuerne, de er ikke særligt overskuelige...

du skrev under Site vudering... så du fik lige lidt vudering...
Avatar billede a-torsten Nybegynder
05. juli 2002 - 12:05 #2
Man kan ikke justere sine billeder vertikalt.... (virker ikke)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. juli 2002 - 12:05 #3
skal vi teste - eller skal det være "seriøst" ?
Avatar billede illi Nybegynder
05. juli 2002 - 12:07 #4
ganske flot!
- og nyttig
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 12:07 #5
og forresten at få denne besked som denne:    *  only IE 4,5+ on windows os is supported.
- fra en side med jeres ambitioner, er ikke så heldigt...
Der er en del problemer m Mozilla og Netscape relaterede browsere.... sendte også engang jer en mail derom...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. juli 2002 - 12:09 #6
jeltzin101>

Kan man ikke både teste og være seriøs :) Men jo tak - gerne begge dele :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. juli 2002 - 12:11 #7
nicofrench>

Ja vi beklager det med browsere. Vi må hele tiden prioriterer. Lige nu prioriterer vi at kunne leverer gratis hosting til alle iværksættere og mindre erhvervsdrivende fra d. 1/8, men jeg håber da vi engang kan leverer noget valid kode selv om der er et stykke vej :)
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 12:15 #8
efter, modvilligt at have startet exploder, må jeg sige at det ser smart ud... og det er en udemærket fornyelse af Eksperten koncept rent forretningsmæssigt...
jeg går ud fra at i er i et beta stadie og ikke er færdige, så derfor undlader jeg at kommentere fejlene...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 12:35 #9
.:: startfirma.dk -Jeg ved godt at det var et lidt pebret krav/ønske jeg havde, men det ville være rart...
-glæder mig til i får det helt oop og køre så det også spiller på Mozilla... (jeg gider nemlig ikke Exploder mere...)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. juli 2002 - 12:42 #10
Nicofrench>

Tak for kritikken - Startfirma har kørt officielt i 3 måneder, og det indeholder langt fra de features vi har planer om.

Browseren Opera virker lidt bedre, dog er det en visuel fejl i menuen men den skulle virke :)
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 12:46 #11
jeg syntes ok om jeres side generelt, dog er det bedste jeres artikler...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. juli 2002 - 13:13 #12
I løbet af denne måned skulle der gerne ske en væsentlig udbygning i artiklerne :)
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 13:19 #13
det ser jeg frem til,
da jeg er designer, har jeg hverken tid eller lyst, til at sætte mig ind i alle de skiftende regler og systemer, som man som virksomhedsdrivende bliver udsat for, så derfor er det for mig fedt at kunne slå op på jeres site... selv om jeg har en ansat til det samme, så er det nu rart at kunne være lidt med..
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 13:20 #14
...inden for det administrative arbejde... (skrev jeg virkelig fedt?!??)
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 13:31 #15
jeg skrev lige forkert her... det er fedt at kunne slå op på jeres site...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. juli 2002 - 13:35 #16
Nicofrench>

Det glæder mig at høre.

Jeg kan så også løfte sløret for at vi forventer at have etableret et samarbejde med nordens største revisionsfirma og nordens største advokatfirma der skal løfte opgaven vedr. til artikler til UG+ samt at de vil forblive i en pædagogisk form. (De bliver offentligtgjort når detaljerne falder 100% på plads.)
Avatar billede nicofrench Nybegynder
05. juli 2002 - 13:48 #17
lyder spænnende...
bare de ikke skal have irriterende pop-up reklamer for det....
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. juli 2002 - 14:48 #18
pop-up ????

Det bliver over mit lig!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
06. juli 2002 - 14:50 #19
blæret...
Avatar billede mjo Nybegynder
08. juli 2002 - 22:04 #20
Hejza jeg har set lidt på din siden og jeg synes og at menuer er lidt udtydlig og desing er rigtig fed