Avatar billede s-kollerup Nybegynder
04. juli 2002 - 21:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ungdomsskolen står uden logo - hjælp!

Denne gyldne dusør gives til det kreative individ, der kan fremstille et logo, der falder i de to webmasteres smag.

Logoet skal symbolisere:

- ungdom
- aktivitet
- spontanitet
- glæde
- alt der har med ungdom at gøre.

Mvh

Simon Kollerup - webmaster på sitet
Avatar billede styled.dk Nybegynder
04. juli 2002 - 21:11 #1
Hvad er adressen til jeres website?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. juli 2002 - 21:13 #2
og hvad hedder skolen ?
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
04. juli 2002 - 21:20 #3
Sitet kører ikke endnu - er under opbygning. Den hedder Hanstholms Kommunale Ungdomsskole
Avatar billede initializing Nybegynder
04. juli 2002 - 21:28 #4
Det er jo lidt svært når vi ikke har noget at gå efter.

Hvilke farver og størrelser osv.?
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
04. juli 2002 - 21:34 #5
Ja, det er svært! Siden er bygget op om røde, hvide og en smule lyse grå farver.

Størrelse kan jeg ikke udtale mig om, men den er .... bette!
Avatar billede zaditor Nybegynder
04. juli 2002 - 22:54 #6
Hvordan helt præcis skal det se ud..? Vi må ha' noget mere at vide..!!
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
05. juli 2002 - 07:51 #7
Hvis jeg kunne sige, hvordan det helt præcist skulle se ud, kunne jeg jo også selv lave det. Der er altså udlovet 100 points - det er altså en del!
Avatar billede styled.dk Nybegynder
05. juli 2002 - 10:46 #8
*gg* husk på at vi fleste herinde plejer at tjene kr.- på den slags, så er 100 point = ubruglige, så hvis man bestemmer sig for at hjælpe dig og du så virker totalt uhjælpelig daler interessen til 0 punktet !

Jonas
Avatar billede jelzin101 Praktikant
05. juli 2002 - 10:48 #9
s-kollerup>> for de fleste herinde er point kun en faktor i starten, senere bliver man "fanget" af eksperten.dk - og kigger ikke på point, men derimod hvor interessant et problem er.

/Jelzin
Avatar billede styled.dk Nybegynder
05. juli 2002 - 10:50 #10
Præcis jelzin :D
Avatar billede radiohead Nybegynder
05. juli 2002 - 12:30 #11
www.digitaleye.dk/ungdom.jpg

Kunne ikke lade være

Ungdom, spotanitet, glæde  - og sidst, men ikke mindst AKTIVITET!

:---))))
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
05. juli 2002 - 14:14 #12
Jeg siger... tak for den stilende hjælpsomhed. Jeg troede, Eksperten.dk var et sted, hvor man hjalp hinande, for de "symbolske" point - og ikke behøvede at skulle tjene penge på det!
Avatar billede radiohead Nybegynder
05. juli 2002 - 19:13 #13
Orrrhhh... Hold da op! Jeg lavede da noget til dig.